D
Diudiukka
Vieras
Yhteinenkin lapsi on. Isäpuoli ei tule toimeen mun esikoisen kanssa. Lapsen isä ei ole tekemisissä. Tämä käy ilmi päivittäin, esim jos vanhempi lapsi istuu viereen sohvalle mies nousee ja vaihtaa paikkaa. Tai menee toiseen huoneeseen ja mulkoilee. Välttelee. Ei vastaa yleensä, joskus kyllä jos lapsi jotain kysyy. Ei moikkaa jos lapsi tervehtii kun on tullut kotiin. Jos lapsi piirtää isäpuolelle kuvan saattaa tämä murahtaa, isänpvänä kyllä jaksaa panostaa ja kehuu jne.. mutta muuten on aika välinpitämätön. Usein hän linnottautuu makuuhuoneeseen ja oon lasten kans.. tuntuu esikoinen ärsyttävän miestä pelkällä olemassaolollaan. Tuo välttely alkanut pistää silmään se käy ilmi ihan kaupassa käydessä, ei kävele edes kaupasta ulos hänen kanssaan. Jos eka harppoo edeltä, mut jos lapsi tulee hänen kanssaan, jää mies meitä odottamaan ja lapsi meneekin yksin ulos. Mut jos lapsi jää mein kans ni mies harppoo edeltä. Pieniä juttuja mut kyllä huomaa.. mitä tässä pitäisi tehdä? Miehelle olen kyllä puhunut mut ei tulosta kuin ehkä hetkeksi. Siten tämä vaikuttanut lapseen et ihan innoissaan siitä kun isäpuolen kesälomaloppui, ihan tuuletti. Ei pidä isäpuolesta, ei halua häntä mukaan reissuihin jne. Monesti ilmoittaa ihan ääneen ettei halua et se tulee kanssa. Sanon kyllä et voi hän tulla mukaan jos haluaa. Mut tehdään me reissuja keskenäänkin. Mut ei tää nyt näin voi jatkua?