mitä mieltä isästä joka kaikesta kiristää ettei sit isäksi ryhdy jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeppppsss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeppppsss

Vieras
Kiristi siitä jos en yhteen palaa,et hän ei sit miskään isäksi ryhdy, olin hänestä itsekäs, kirjotti "jos en kuulu sun elämääs niin toivottavasti lapsi kuolee ennenaikojaan tai syntyis vaikesti vammaisenatai sossu ottais pois.. yms muuta haukkumista, seur pvänä tuli viesti oonko tänään tulossa..ehdotin seuraavaa pvää Eiku tänää,jos tuut huomenna oot sitten 3 yötä.NI!" menin siellä riideltiin ja hänestä parempi että teen abortin, sano jopa että vois tappaa sen lapsen..

Siitä jos en yöksi jää,olin raskaana,hän ei pääse mukaan tähän juttuun ja parempi sitten jos ei lainkaan ole tekemisissä.. menin mut lopetin jossain vaiheessa ko ahdisti mennä exälle sinne öiksi, menin sitten muuten..

Halusin kasteen vauvalle ,ex uhkaa ettei sit oo missään tekemisissä ja haukku,vietitti pitkän viestin ettei ja kielsi mua ottamasta enää yhteyttä siihen ja sais kuolla koko mun porukat jne ettei hänellä tule lasta mun kanssa.Oli kuukausi taukoa yhteyksis..

Jos en muuta samalle paikkakunnalle,hän ei isäks rupee, ja et kyl mein pitää olla muutenkin tekemisissä kuin lapsen kautta,mein pitäs nussia ja kaikkee! tai ei tuu mitään eikä hän voi olla isä jne..

sit ehdotin kun tosta nimi asiasta ei tullut mitään et katotaan vallan uudet nimet ja etitään yhdes et mikä sopii molemmille. Ex vietitti et PIdä se kusipäinen lapses sitte.. jnejne..
Ei oikein innostanut mennä sinne sovittuna pvänä ja kyseli oonko tulossa.. ex" sanon just niinko huvittaa,ei muakaan innosta leikkiä isää.. oli pari pvää taukoa ja silta tuli viestiä että olen sulkenut hänet kokonaan ulkopuolelle,ja onko hän enää synnytykseenkään tervetullut.. kirjotin että synnytykseen saa tulla jos haluaa ja ilmottelen sit ko aika on.. ex kirjotti et kyl varmaan lapsi on kusipäinen ko ollu tällasen jäteämmän mahas 9kk,haukku mun suvunki ja käski palauttaa vaunut mitkä hänen äiti osti..haukku lapsensa vaihteeks räkänokaksi.. olis pitäny vaatia häntä tulemaan.. ihme jankkausta ko kirjotin sit toistamiseen et saa tulla jos haluaa.. mut olen hänestä kylmä ihminen ko noin vastasin..Lähtö tuli mut hänellä luuri kiinni vaik pyysin pitään auki jos tulee lähtö..

Kaukalossa kesti vko ennenko tuli,eikä saatu enää lainaksi.. ex käski kuljettaa sylissä 30km sen luo, en suostunut, se käski hommata lapsel uusi isä.. kaukalo tuli tosta 2 pvä kuluttua..

Kuskailin vauvaa sinne ja jäätiin yöksi mua alko ahistaa tuo en haluis öitäni exällä viettää jne.. kirjotin et vois sekin tulla tänne ihan koska vaan et ei noi voi pelkästään mun vastuuulla olla.. exältä tuli " se on pakko tulla jos meinaat et yleensä olen lapselle isä, älkää sit saatana tulko ollenkaan jos en saa eikä mun anneta olla isä,olkaa sit sellanen jäte perhe..

Aloin pistää stopin noille öille.."tottakai jäätte yöksi ei muuten voi tulla" sit ootpa ja pitää jäädä,jnejne.. isyydellä kiristämistä sit oliski jo pitäny mennä 2 yöksi..
puhui sitten äidilleenkin paskaa ettei muka saa tavata lastaan,se soitti eikä uskonut mua lainkaan.. käski palauttaa kaste mekon ja vaunut, noh palautin..

jatku sit taas tapaamiset,vauva jäi sinne ja olin sen aikaa kaupoilla..:/

Eka nimi sopi sille sit yhtäkkiä ei enää.. ja kielsi laittamasta sitä,muuten ei oo tekemissä,laitoin silti ja se taas sopi sille..ei tullut itse eikä kukaan sen suvusta ristiäisiin..

yms yms monia muita syitä..
Ei oo sit sen jälkeen ollut tekemissä kun lastenvalvoja vakuutti mulle ettei yhteishuolllossa ole mitään järkeä ja sano et ei se käräjilläkään sitä saisi.. noh en sit suostunut ja ex kirjotti ettei ennen saa mennä sinne ko on jotain näyttöä yhteishuollosta,pitää suostua jos haluan et lapsella on isä. ex ei suostunut mihinkään virallisiin tapaamissopimuksiin et joutui itsekkin kulkemaan, tehtäis puoliks nää matkat,hän ei kuulemma tänne tule! ex väittää kaikille ettei hän saa tavata lastaan ja mustamaalaa mua..:/

En jaksanut lukea kuin alun ja se riitti mulle.

Tuollainen paskasuu ei kelpaiskaan mun lapsen isäksi, eli jääköön sitten pois kun kerta niin uhkaileekin. En todellakaan tanssisi hänen pillinsä mukaan!

Samaa mieltä.

Jos ihminen ei oma-aloitteiseti ymmärrä, että lapset ovat suurin lahja mitä hänelle on ikinä annettu ja osaa tätä arvostaa, ei siihen muiden ihmisen puheet auta.

Kusipää.

En ymmärrä miksi edes olet alkuunkaan noin pitkään katsonut tuollaista käytöstä ja turhasta syyttelyä ja kiristystä.

Mitä ihmettä luulet tämän "miehen" päässä liikkuvan? Hänellä on todella suuri tarve kontroloida ja manipuloida sinua ja ilmeisesti myös muita ympärillään olevia jos kerran äitinsäkin mukaan vetänyt.

Sinuna jättäisin tuollaisen paskiaisen ihan omaan arvoonsa ja keskittyisin täysin vain lapseen. Jos "mies" olisi vastuunsa kantava ja oikeasti valmis isäksi ei olis kertaakaan uhkaillut aborteilla ja sanonut toivovansa lapsen kuolemaa.
Lapsesta tulee varmasti täys järkinen ihan vain yhden rakastavan ja huolehtivan vanhemmankin kanssa:) Voimia sinulle siis,ja toivottavasti lapsen ollessa vanhempi tämä hänen isä tulee järkiin ja haluaa olla tekemissä lapsen kanssa.

Herranjumala sentään. On itsessäsikin vikaa tai sulla ei ole tarpeeksi tukiverkostoa jos sun pitää edes olla yhteyksissä tuollaiseen sikaan! Säilytä kaikki viestit ja vaadi huoltajuus kokonaan itsellesi. Vai haluatko lapsestasi samanlaisen? Parempi kasvaa ilman tuollaista sekopäätä.

kyllä täytyy sanoa, että vihaksi pistää lukea noin tyhmän naisen ( vaan ehkä kyseessä vielä "tyttö" koska tekstikin on hyvin kypsymätöntä..) tarinaa . . . Mitä helvettiä sinä haluat lapsellesi isän miehestä joka on aivan totaalisen sekaisin eikä selvästikään tunne sinua tai lastasi kohtaan rakkautta ?! Etkö todellakaan pärjää yksin, että on tuollaista idioottia mukana raahattava? Jos olisin sinä, itseasiassa hakisin miehelle lähestymiskiellon.

Sitten jos mennään ajassa hieman taaksepäin; on pakko kysyä miten olet edes alentunut harrastamaan seksiä tuollaisin miehen kanssa? En usko, että haukkuminen ja uhkailu ovat yht'äkkiä alkaneet, kyllä sinulla on varmasti ollut miehen mielenlaatu tiedossa jo pitkään! Etkä arvosta itseäsi yhtään?

Sinä olet aikuinen ihminen joka tekee päätökset itse. Mutta voi hyvä ihme,e ttä pistää vihaksi lukea että tuollaiselle pölvästille on annettu siunauksiena oma lapsi josta selvästi ei nainen osaa / pysty pitämään yksin edes huolta!

Olen pahoillani kun sanon näin suoraan mutta sinunlaiselle tollolle olisi jonkun pitänyt opettaa itsekunnioitusta ja elämänhallintaa jo aikapäiviä sitten.

Parempi olisi kun tekisit sen abortit ja hankkisit kunnon miehen ja laittaisit elämän kunnolla kuntoon vielä kun se on mahdollista ilman tuollaisen sekopään lasta

Minkä ikäisiä olette? Miksi päädyitte yhteen? Nyt tyttökulta äkkiä eroon tuollaisesta pahasti käytöshäiriöisestä ihmisestä! Se on parasta mitä voit tehdä itsellesi ja lapsellesi. Ei tuo suhde ja tilanne tästä paremmaksi muutu, pahenee vain. Keskity itseesi ja itsesi kehittämiseen ja 'reipastamiseen', niin huomaat, että sinun ja lapsesi elämä sujuu kevyemmin ilman tuollaista riippaa.

joo,olin nuori ja tyhmä kun näin jälkikäteen ajattelee,tosta 2vuotta aikaa eikä ukoska onneksi ole kuulunut mitään..enkä ymmärrä mitä siinä ihmisessä oon nähnyt mut silti tulen miettineeksi et kohdeltiinko häntä väärin tässä asiassa? vaikka paha suusatan onkin..

Yhteistyössä