pitäiskö mun ottaa yhteyttä vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhheijja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhheijja

Vieras
Lapsen isä ei oo ollu missään yhteyksissä,viimeeks lokakuussa,meillä tyttö 10kk.. ei sen jälkeen ko en halunnu yhteishuoltoa,ex sano et jos ei oo ni ei tartte tulla sit enää lainkaan..
Syitä miks en halunnu ko lastenvalvojankaan mielest siin ei olis mitää järkee, ex ei edes suotunu tekee tapaamissopimusta, ainakaa sellasta et joutuis itseKIN kulkemaan... jne jne
Huomasin eilen kirpparilla käydes et ex oli vieny kaikki tytön vaatteet sinne mitä siel oli...(olen itsekin niitä ostanu sinne)
Rupesin tätä miettii o äitini sano et ehkä hän vaan odottaa et mä otan yhteyttä???? mitä mieltä? pitäiskö?

Kyllä mun mielestä lapsen isän täytyy olla itse sen verran kiinnostunut lapsestaan ja aktiivinen näkemisen suhteen JOS oikeesti haluaa lapsen kanssa olla tekemisissä. Itse antaisin olla, vaikka se onkin lapsen kannalta surullista ettei näe isäänsä. Ketään ei vain voi pakottaa olemaan mitään mitä ei itse halua.

Hei! etkö tajua että ex-miehesi EI HALUA tavata sinua ja lastasi, KOSKA ET SUOSTUNUT yhteishuoltajuuteen... joten ÄLÄ HÄIRITSE pelkkien kirpparitavaroiden takia..

KAHELI!

jos sä päätät lapsen puolesta, niin luuletko todella, että mies kiltisti odottaa, että otat yhteyttä HOH HOIJAKKAA!!

nyt tieten tarvisit jo ilmaista lapsenvahtia kun tyttäresi kanssa oot saanut 10 kk viettää.. joten..... iljettävääääääää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja EX:
Hei! etkö tajua että ex-miehesi EI HALUA tavata sinua ja lastasi, KOSKA ET SUOSTUNUT yhteishuoltajuuteen... joten ÄLÄ HÄIRITSE pelkkien kirpparitavaroiden takia..

KAHELI!

jos sä päätät lapsen puolesta, niin luuletko todella, että mies kiltisti odottaa, että otat yhteyttä HOH HOIJAKKAA!!

nyt tieten tarvisit jo ilmaista lapsenvahtia kun tyttäresi kanssa oot saanut 10 kk viettää.. joten..... iljettävääääääää!!!

no en mitää lapsen vahtia tarvitse:D mut hän puhuu muille etten anna tavata...

Yhteistyössä