Haluaisin heittää jouluaattona muutaman keikan joulupukkina tai muorina! Mitä luulette, meneekö lapsille läpi jos nainen pukeutuu joulupukin asuun. Osaan muuttaa ääntäni, testasin omilla lapsilla ja sanoivat että on erilainen. Vaatteet on ja parran aioin hankkia hienon valkoisen jostain kaupasta. Lyhty, keppi, pyöreät silmälasit ja huopikkaat löytyy. Osaan laulaa ja senkin pystyn tekemään matalemmalla äänellä. Vai olisiko muorille kysyntää? Siihenkin löytyy kivat vaatteet, jokin valkoinen kihara peruukki voisi löytyä teatterin varastoista. Minkälaista hintaa ajattelette että maksaisitte pukille/muorille? Kiitos jos jaksatte kommentoida
Ajattelin laittaa ilmoituksen paikalliselle FB kirppissivustolle ja ehkä paikalliseen ryhmään, mitä hinnasta sanotte? 40-50e musta on törkeää jos nyhdetään yli 60e täytyy olla jo aika mahtava pukki/muori ja jos ei maksa tästä veroja. Ajattelin kysellä etukäteen lasten nimiä ja jotain taustatietoja tulee aidompi vaikutus. Noh saas nähdä "uskallanko" lähteä yrittämään Harrastan teatteria joten esiintyminen ei kuitenkaan ole vierasta puuhaa. Hyvää pikkujoulu aikaa kaikille.