Kaverini siis kyseli tuolloin onko minulla käyttöä vaatteilla ja parilla lakanalla koska niitä ei tarvitse. Teki erittäin selväksi että antaa ne pois eikä halua takaisin, mutta nyt kun on kirpparille etsimässä vietävää niin sanoi että pitää nämä antaa takaisin. Asumme eri paikkakunnilla joten minun tulisi nämä lakanat lähettää vieläpä postissa.
Sanoiko hän siis suoraan että ei tarvitse palauttaa? Ihmiset kun tulkitsevat asioita erilailla ja hänelle tuo "onko käyttöä" saattoi tarkoittaa että saat nuo käyttöösi siksi kunnes hän itse niitä kaipailee tai siksi aikaa kun ne sinun lapsellesi sopivat.
Mutta juu, jos hän nyt ne haluaa takaisin niin sitten ne kannattaa vaikka lähettää postitse ja päättää ettei hänen kanssaan tee enää mitään vastaavia kauppoja. Tietty voisi myös kysyä siitä kirpparihinnasta ja maksaa sen hänelle niin asia hoituisi helpommin, mutta jos olisin tähän kaveriin ja hänen toimintaansa ärsyyntynyt niin mielummin lähettäisin ne.
Ja tosissaan, niitä lakanoita kannattaa hankkia useammat vaikka yhdet sattuisikin lahjoituksena saamaan. Helpottaa jo kummasti pyykinpesuakin.