Mitä mieltä kutsutarjottavista..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riinus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riinus

Vieras
No niin, mulla on ensi viikolla me&i-kutsut ja vieraita on tulossa 12. Kutsut on klo 18 illalla. Mitä mieltä mun tarjoiluideoista(en oo koskaan ennen pitänyt tällaisia kutsuja, joten "jännittää"... :) )? Mitä tarjottavia olette yleensä saaneet vastaavanlaisilla kutsuilla?

Mun ehdotukset:
- Itsetehtyä leipää, tuorejuustoa, briejuustoa, mozzarellaa ehkä? Pitäisikö laittaa myös leikkelettä ja kasviksia?
- Broileripiirakka
- Kasvispiirakka tai pestorullat

- Omenapiirakkaa pellillinen
- Suklaa-pähkinä-piiras ja vaniljasoosi
- Kauralastut

Kahvi, tee, mehu..

Liian paljon... Kukaan ei ota jatkokutsuja, koska luulee, että pitää leipoa yhtä paljon, sillä jotkut sitä leipomista vierastaa... Siellä on pääosassa ne vaatteet, ei sinun leipomustaitosi. Korkeintaan kolmea "sorttia" ja kahvi + tee + mehu tmv. riittää vallan mainiosti.

Kääks, joo vai.. Mun mielestä kaksi laatua (yksi suolainen ja yksi makea) tuntuu tosi vähältä!!

Kasvissyöjiä tulossa pari! eli jotain lihatonta suolaista broileripiiraan lisäksi..

Lisää mielipiteitä. :D

Kääks, joo vai.. Mun mielestä kaksi laatua (yksi suolainen ja yksi makea) tuntuu tosi vähältä!!

Kasvissyöjiä tulossa pari! eli jotain lihatonta suolaista broileripiiraan lisäksi..

Lisää mielipiteitä. :D

Niin aina minustakin, kun tykkään laittaa, mutta nuo on vähän erilaiset kutsut kuin jotkut juhlat. Kukaan ei enää järjestä mitään sen jälkeen, kun joku on pistänyt 7 sorttia esille:D