mitä mieltä miehestä?(itseäni surettaa) ->

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea uskoa tätä tarinaa todeksi. Mutta kun kahta eksääni muistelen, saatan uskoakin. Molemmat oli täysin äitiriippuvaisia. Äidit maksoi aikusten miesten laskuja, toinen jopa kertoi seksiasioista äidilleen! Nykyisen mieheni kontrollifriikki määräilevä ex-vaimo yrittää ilmeisesti liimata poikaansa itseensä, joten äitiriippuvainen mies on sielläkin kasvamassa. Eli sanoisin, että kyllä tässä suurempi vika on äideissä, kuin pojissa. Äidit eivät halua sitä napanuoraa poikki...:(

Joten rakkaat poikien äidit, ajatelkaa tätä! Ettei tule mammanpoikaa, jolle äiti soittelee armeijaankin. Sellaisiakin kuulemma on.

En pitäis tota nyt niin pahana, mamin kulta on mamin kulta. Kannattaa itsekin luoda hyvät välit anoppiin, niin mamikin osaa päästää irti ja luovuttaa vastuuta sinulle. Nyt psykologista silmää peliin, aina ei kannata hyökötä. Yhden taistelun voi aina voittaa, mutta hävitä koko sodan.

ei tässä ole kyse siitä etteikö tuon äiti osais löysää napanuoraa, vaan siitä että ilmeisesti "mies" ei siihen pysty. olishan munkin äiti varmasti tekemässä mukana ja suunnittelemassa yms jos mun suhtautuminen olisi niinku miehen mutta kun mä suhtaudun toisella tavalla ei äitikään ns. ylitä rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En pitäis tota nyt niin pahana, mamin kulta on mamin kulta. Kannattaa itsekin luoda hyvät välit anoppiin, niin mamikin osaa päästää irti ja luovuttaa vastuuta sinulle. Nyt psykologista silmää peliin, aina ei kannata hyökötä. Yhden taistelun voi aina voittaa, mutta hävitä koko sodan.

Siinä taas yksi mami :). Ongelma onkin siinä, ettei nämä mamin kullat selviä tässä elämässä kovinkaan hyvin yksin, ilman mamin apua. Mutta sitähän te mamit haluattekin. Sitoa sairaalloisella, mustasukkaisella tavalla itseenne. Omistaa ja hallita. Kyllä tuo ap:n esimerkki on paha. Se on tosi paha. En kyllä huomannut, että ap olisi korostanut huonoja välejä anoppiinsa. Miksi niin oletit?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
ei tässä ole kyse siitä etteikö tuon äiti osais löysää napanuoraa, vaan siitä että ilmeisesti "mies" ei siihen pysty. olishan munkin äiti varmasti tekemässä mukana ja suunnittelemassa yms jos mun suhtautuminen olisi niinku miehen mutta kun mä suhtaudun toisella tavalla ei äitikään ns. ylitä rajaa.

Siitä just on pohjimmiltaan kyse.

Tosta vaunuasiasta... Meillä esikoista odottaessa anoppi halusi ostaa vaunut lahjaksi. Mä en halunnut häntä mukaan kauppaan ihan vaan siksi, etten vahingossa vaihtaisi mielipidettäni kuullessani lauseen "eikö nää olis hienot". Siksi ostettiin itse vaunut, maksettiin siis ne, ja kun anoppi seuraavan kerran kyseli, koska mennään vaunukaupoille, kerrottiin että on jo ostettu vaunut. Se sitte lupauksensa mukaisesti antoi rahan minkä ne oli maksanu.

Sanot miehellesi että sen teidän vihkimisen lisäksi ristiäisissä kuvaannollisesti katkaistaan napanuora. Elikkäs kiinnität miehesi ja hänen äitinsä välille narun ja sit otat sakset ja kaikkien vieraiden läsnäollessa sinä katkaiset sen napanuoran! Sitten ei tarvii enää äitin tississä roikkua :)

:x minä kyllä sanoisin suoraa niin äidille kuin miehellekin, että nyt saa rittää. Kiva, että olette läheisiä, mutta joku raja sentään. Näistä asioista ei pääse kuin puhumalla. Jos ottavat nokkiinsa niin sitten ottavat.

vaikka anoppi oli kyllä teettänyt kastemekon ilman että oli kysynyt meiltä mitään, ilmotti vaan miehelle ylpeenä, voitte uskoa että sappi kiehui, eriasia ois jos olis kysynyt että sopiiko ja että onko toiveita minkälainen. :o mä oon kertonut miehelle miltä tuntuu, mutta eihän se muuta mitään mitä on tapahtunut. mulla on niin pahaolla tän asian takia :'( kun tuntuu että ei oo kovin vahvat perustat liitolla kun tällästä on ollut.

Etkö sinä sitten ole oman äitisi kanssa käynyt vaateostoksilla, puhunut lapsen nimestä tai muuta? Ja jos et, niin etkö ole tehnyt sitä lojaalisuudestasi miestäsi kohtaan vai jostain muusta syystä?
Tuo vihkimisjuttu oli kyllä paha, mutta muuten tuntuu että mies on vain innoissaan.

Miksi täällä aina typerät ja itsetunto-ongelmaiset miniät vinkuvat, jos mies on läheinen äitinsä kanssa? Ei äiti ja vaimo ole sama-asia, eikä tule koskaan olemaankaan. Ettekö te halua olla läheisiä lastenne kanssa heidän aikuistuessaankin.

Ei joka hemmetin asiasta tarvitse loukkaantua ja vetää meloonia perseeseen. En jaksaisi teidän seuraanne hetkeäkään, ja tuskin jaksavat loppupeleissä miehennekään.

-lisäksi se kerta kun miehellä oli pahaolla, mua mies ei pyytänyt itseään halaamaan, eikä reagoinut mun läheisyyteen juurikaan, mutta ku äiti tuli ovesta sano sille halaa mua äiti

Anteeksi, mutta *pyrsk* taitaa olla aikamoinen mammanpoika kyseessä. Toivottavasti anoppi ainakin on järkevä, eikä nauti tuosta tilanteesta.

Yhteistyössä