V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karseelle
No 99% varmuudella tuo on osa sen seksiä, vaikkei pyrikään enää siinä vaiheessa kiihottumaan. Onko sillä muuten rivot "huora-puheet" seksin aikana? Tuohan on nimittäin huoralle osoitettu kommentti. Ei varmaan siis pahalla, mutta kuuluu siihen "leikkiin".
Ei ole. Mies on hellä ja huomaavainen, kohtelee kuin kuningatarta.
joku vienny kiitokset uudelel tasolle ymmärrän kyllä kun kiitetään hyvästä ruuasta ja tollasista jutuista se on ihan normaalia. mut kiitos seksistä kuulostaa jotenkin maksulliselle. siis sanooko se sulel että kiitos seksistä?
no mut siis jos te ootte kumamtkin saannu niin kiitos kullostaa siinä hetkessä omituiselle kun aloin miettimään mulle tuli muistin mukaan kyl muita sanoi mitä sen jälkeen puhuttuKun ollaan lopetettu puuhailu, niin ottaa syliin ja sanoo kiitos. En ole ennen tällaista kokenut, niin haluan tietää sanovatko muidenkin miehet kiitoksen?
Emmä kyllä antais miekkosen tommosta heittää. Aivan kuin seksi olisi vain häntä varten![]()
Itse sain heti mielikuvan nörtistä, joka voi olla jotenkin vinksallaan.En mä nyt saa kauhean suuria mielikuvia noin suppeasta kuvauksesta. Enkä nyt tiedä voiko noin pieni asia olla mikään ongelma?Jos se ärsyttää niin voihan sitä sanoa "älä kiitä, kuulostaa hassulta" ja "ongelma" on ratkaistu. Tadaa.