Mitä mieltä miehestä, joka kiittää joka kerta seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain kun seksi on eriarvoista siitä voi kiittää. Eli sut rinnastetaan huoraan, jolle voi sanoa kiitti kun on saanut.

No niin. Meidän 20 vuotta kestänyt suhde (avoliitto tosin, että huoriahan tässä ollaan puolin jo toisin) on siis iha perseestä, koska kiitetään seksin jälkeen silloin tällöin puolin jos toisin kun siltä tuntuu. Tosin meillä kyllä estoitta haistatellaankin jos siltä tuntuu. Että näin meillä.

(n) (n) :unsure:
Kyllä mää kiitän useinkin miestäni...
Kun edelleen 7avioliittovuoden jälkeen koen saavani juuri häneltä maailman parasta seksiä, läheisyyttä ja hellyyttä, häneltä minulle niin kuin minä koen hyvänä.
Enkä nyt ala erittelee mitä meidän seksiin tai läheisyyteen kuuluu, mutta kyllä meillä ainakin on mies kiitoksensa ansainnut. :love:

Oikeestiko ootte sitä mieltä että nimenomaan maksullista huoraa kiitellään...?? Otetaan kainaloon annetaan suukko ja kiitetään ihanasta illasta?
"Kiitos näkemiin" huoran puolelta sopisi paremmin.

Kun ollaan lopetettu puuhailu, niin ottaa syliin ja sanoo kiitos. En ole ennen tällaista kokenut, niin haluan tietää sanovatko muidenkin miehet kiitoksen?

Minun mieheni tekee toisinaan samoin. Varsinkin jos seksistä on ollut päivä-pari väliä, kun hän on oikein kovasti haluaa, suorastaan rukoilee saavansa minua. rakastella, jonka jälkeen vähän rajumpaa seksiä. Sen kaiken jälkeen joskus ottaa syliinsä ja kiittää, ei pelkästään seksistä.vaan myös että olen hänen naisensa.

Yhteistyössä