Mitä mieltä: mies kosi sekä äitiä että tytärtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Katsoin siis tuota tälläkin hetkellä Nelosella uusintana pyörivää ohjelmaa, jossa seurataan perheen elämää kun vauva syntyy.
Ohjelmassa oleva pari oli tutustunut niin että naisella oli jo entuudestaan pieni tytär ja 5 vuoden seurustelun jälkeen mies kosi sekä äitiä että tytärtä.
Äidille oli kunnon sormus ja tytölle pikkuinen,oma sormuksensa.
Minun mielestäni vähän vinksahtanut idea, niin etten kyllä omalta mieheltäni tuollaista toivoisi, mutta mitä mieltä te muut olette?
Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en ennen ole moista nähnyt, tarkoituksena ei siis ole perustaa mitään paheksumisketjua. :D
Hyvä ja kaunis idea vai ei, sekä perustelut? :)

no on jotenkin yököttävä ajatus, mies tavallaan nai sen naisen pikkutytönkin samalla omakseen tavalla joka ei todellakaan ole ok pikkutytön ja isäpuolen välillä.

Mä käsitin että tää mies oli kosinut sen naisystävänsä äitiä.:D Mutta oli siis antanut sille edellisestä suhteesta olevalle lapselle sormuksen? Onhan toi vähän outoa, mutta ei kai siinä mitään pahaa ole tytölle varmaan tullut hyvä mieli kun häntäkin on huomioitu.

[QUOTE="veeras";24036223]no on jotenkin yököttävä ajatus, mies tavallaan nai sen naisen pikkutytönkin samalla omakseen tavalla joka ei todellakaan ole ok pikkutytön ja isäpuolen välillä.[/QUOTE]

Näin mäkin ajattelin, kärjistettynä.
Mielestäni tytärtä olisi voitu huomioida muutenkin kuin kosimalla, en ihan ymmärrä että miksi mies oli halunnut KOSIA kumpaakin. :D

Ja juu, naisella oli siis ed.suhteestaan tytär jonka isäpuoli tämä kosija oli.

ja en ajattele tuota noin pahalla..musta se mies kysyi siis tavallaan luvan tytöltä:)
ei kosinut kosinut tyttöä....koska oletteko nyt kaikki katsoneet sen ja menikö se muka niin että kosi molemmat erikseen :D? sitten se olisi jo vähän nolompi..mutta jos vaikka oli se äiti ja tyttö siinä vieressä"ja miespuhui äidille"

En ole nähnyt tuota ohjelmaa, mutta mun mielestä suloinen ajatus. Mä miellän idean niin, että mies osoittaa että myös lapsi, ei vain äiti, on hänelle tärkeä: hän haluaa koko paketin. "Kosinnallaan" hän pyytää tyttöä hyväksymään itsensä perheeseensä: "Tuletko lapsekseni, saanko olla osa perhettäsi?"

<3

En ole nähnyt ohjelmaa, mutta ajatuksena en tykkää. Äidin naimisiinmenoon ei mielestäni lapselta pidä lupaa kosiskella, vaan päätöksenteon jälkeen se on ilmoitusluontoinen asia. Lapselle ei pitäisi jäädä mielikuvaa, että hän voi päättää äidin parisuhteesta.

Lapsen muistaminen sinällään on mukava asia.

kun mä aikoinaan katsoin tuon jakso niin mulle jäi siitä kuva, että kosinnalla olisi tarkoitettu sitä että olisi antanut lapselle sormuksen ja kysynyt, että saanko minä mennä mennä äitisi kanssa naimisiin? mikä oli mielestäni aika hellyyttävää. mies halusi koko paketin ja halusi, että koko paketti haluaa hänet.

Taitaa olla niitä hyviä ideoita, jotka ei vaan toimi käytännössä... Mies varmaan tarkoittanut, että haluaa elää molempien kanssa ja ottaa vastuuta myös lapsesta, kasvattaa omanaan ym. tai muuten ottaa lapsen huomioon, mikä on suloista, mutta kosiminen ei ole ollut sopiva tapa. Kosiminen johtaa avioliittoon mikä johtaa seksiin... ei todellakaan lasten hommaa!

Yhteistyössä