Mitä mieltä mun painosta? Mitäs liikuntaa suosittelisitte/neuvoja antaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapua..

Vieras
Olen siis 170cm pitkä ja painan tällä hetkellä 70kg. Olen painanut huomattavasti vähemmän, mutta nyt kesällä on tullut syötyä ja lihottua 9 kg sen myötä.,. Osa tuli kyllä jo keväällä. Ensimmäisen kerran elämässä siis olisi aika laihduttaa, tavoitteena päästä taas normitilaan eli 9-10 kg pitäis saada pois.

Olen aiemmin käynyt ahkerasti salilla, pt on tehnyt ohjelmankin, mutta aerobista ei ole oikein tullut harrastettua enkä tiedä siitä juuri mitään. Nyt sali, jonne mun ois mahdollista päästä, on remontissa ja pitää tyytyä pumppiitankoon ja käsipainoihin. Pitää jättää se lihasmassan kasvatus kunnes sali taas aukeaa, mut rasvan haluun pois nyt. Ruokavalio hiilraitietoinen ja protskua riittävästi.

Mut minkäslainen aerobinen liikunta ois laihduttajalle hyvää? Jotkut sanovat että esim. lenkkeily reippaasti kävellen, mutta ei juosten. Mihin tämä perustuu? Luulisi, että kovempitehoinen liikunta myös polttaisi rasvaa enemmän...

MIllä te olette laihduttaneet? Mikä olisi hyvä määrä aerobista viikossa/päivässä?

Yhteistyössä