Mitä mieltä näistä olet näistä vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M0J0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

M0J0

Jäsen
04.01.2009
346
0
16
digimarc.ms

Mitä mieltä olette meidän vaunuista, tää on siis tällainen travel system. Arvaatkaa myös hinta! (Näitä ei oo ostettu Suomesta)

no siis nuohan ovat RATTAAT eikä vaunut ja kaukalo.. kuosi ei miellytä omaa silmää ollenkaan ja melkeinpä samanlaista mallia saapi suomestakin, joten en nyt lähtisi tilaamaan mistään..

Anteeks, siis rattaat... :whistle: Noista tulee kyllä vaunutkin, selkänoja menee kokonaan tasaseksi ja toi etuosa nostetaan ylös. Saa siis sellasen vaunukopan kun vaavi oli pikkuinen.

Minun mielestä taas ihanan erilainen, koristeellinen vaunukuosi! Hieman hippimäinen. :) Muuten näyttää kyllä aika muovisilta rattailta. En menisi laadusta takuuseen, mutta jos halvalla saa ja laatu välttää itselle niin ei kai siinä mitään. Voisin ottaa samalla kuosilla nuo rattaat jos olisi enemmän metalliosia.

Alkuperäinen kirjoittaja ratakses:
Minun mielestä taas ihanan erilainen, koristeellinen vaunukuosi! Hieman hippimäinen. :) Muuten näyttää kyllä aika muovisilta rattailta. En menisi laadusta takuuseen, mutta jos halvalla saa ja laatu välttää itselle niin ei kai siinä mitään. Voisin ottaa samalla kuosilla nuo rattaat jos olisi enemmän metalliosia.

voin taata että nuo ei ihan heti hajoa mikäli ovat yhtään samaa sorttia kuin edeltäjänsä.

Itse ostin juuri Kiddy klick n move-rattaat sekä niihin sopivan turvakaukalon, hintaa yhteensä 318 e. Luulisin että aika lailla samaa hintaluokkaa voisivat olla.

Omat rattaani ovat kokomustat, ja kaukalo grafiitin harmaa, tykkään neutraaleista sävyistä, tuollaisiin kuosillisiin kyllästyisin pian. Mutta kivan ja toimivan malliset nuo ovat minusta.

En tykkää yhtään. Tosi kiikkerän ja rämisevän näköiset kun jousitus olematon. Missään tapauksessa en hankkisi ainoiksi kulkupeleiksi. Ruotsista noita sai 200 eurolla.

Yhteistyössä