Mitä mieltä näistä ostamistani kengistä? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselenpä huvikseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";25875419]Kesälläkö meinasit käyttää? :) Empä oo karvavuorta kaivannut muihinkaan tuo tapaisiin kenkiin...[/QUOTE]

Itse käytän keväällä ja syksyllä... talvikengissä mulla sellainen paksumpi vuori, noissa on vain ohut kangas vuori ja ei varmana ole kyllä talvikengiksi luokiteltu...

[QUOTE="a.p";25875491]Äläs ny huijaa :D Paitsi että mä voisin käyttää tommosia mummonakin. ;) Onneksi siihen on vielä aikaa...[/QUOTE]

Mummot... ehdottomasti. Mutta ei kai se mitään haittaa, vaikka olenkin sitä mieltä.:D

[QUOTE="a.p";25875543]Hei kerro mikä noista tekee tätimäiset? :D[/QUOTE]

Toi lestin malli, korko ja varren pituus. Ja noi solkijutut.
Mut ei noi pahat varmasti ole jos yhdistelee hienosti. Eikä noi pahat ole oli muu asu millainen vaan, sen verran "mitäänsanomattomat" kuitenkin. :D

ON NE IHAN KIVAT! :D Älä ressaa. :D
Noi on just sellaset ettei niihin kiinnittäis mitään huomiota.

[QUOTE="a.p";25875559]Please kerro mikä tekee noista mummot? :D En kyllä osaa kuvitella mummoikäiselle oikeasti noita.[/QUOTE]

Ulkonäkö.

Kun joskus olen katsellut mummoja, on heillä tuollaiset pyöreäkärkiset popot ollut jalassaan. Jotenkin ne ovat silmääni vain tylsät, vanhahtavat ja mummomaiset. Ja tylsät. Ei mitään persoonallisuutta, tyylikkyyttä tai räväkkyyttä. Eli tod.näk. oikein kelpo toffelit.

Yhteistyössä