Mitä mieltä näistä ostamistani kengistä? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselenpä huvikseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peruspissis-bootsit tosiaan. JA mummot. Ettekö ole huomanneet, että korkosaappaita on nykyään kaikilla "nuorekkailla" keski-ikäisillä? :D

Minun mielestäni korkosaappaat eivät ylipäätään sovi juuri kenellekään. Melkein kaikkien jalat näyttävät tasapaksuilta tolpilta niissä, varsinkin jos sisälle on tungettu farkut.

Aika perus. Saattaisin ostaa itsekin, jos halvalla saisi, mutta noista puuttuu Se Jokin, joka saa kengissä sydämen pamppailemaan.

Kärki ja korko ovat kauniit, tosin pitäisi nähdä myös edestäpäin lopullista tuomiota varten.
Hyvät arkikengät, jos haluaa olla tyylikäs. Menisi ehkä jossain rokimmassakin lookissa.

Tätimäisyys riippuu ihan muusta vaatetuksesta, liian simppelikään ei saa olla. Joku kevyt jakku, pillifarkut, löysähkö toppi ja jotain nuorekkaita koruja niin noi olis ihanat.

Toi lestin malli, korko ja varren pituus. Ja noi solkijutut.
Mut ei noi pahat varmasti ole jos yhdistelee hienosti. Eikä noi pahat ole oli muu asu millainen vaan, sen verran "mitäänsanomattomat" kuitenkin. :D

ON NE IHAN KIVAT! :D Älä ressaa. :D
Noi on just sellaset ettei niihin kiinnittäis mitään huomiota.

joo en ressaa ku mielipidekysymyksiähän nuo on. :) Mielenkiintoista vaan miten erilaisista ihmiset tykkää. Mä taas tykkään just tuosta lestistä, on aika tavallinen. Vaihtoehtoina kun on niitä ns kärkeviä tai tylppiä. Ja pituus on mulle maksimi, edelliset oli lyhyemmät. Siis mun unelmakengät nuo :D

• Tykkää
Reactions: fortunate
60-4007.jpg

Itse pidän tämän tyylisistä... Se selittänee mielipiteeni. :saint:

268-1792-large.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pyöreä kärki on mummomaisuudestaan huolimatta muuten ihana! On mummo tai ei, niin omaa silmääni miellyttää teräviä tai suippoja enemmän. Jalkakin näyttää pienemmältä pyöreissä.

Pituus on varressa just täydellinen.

Noi vois olla omat unelmakenkäni arkeen. Ihan hyvä ostos kyllä, vaikka jäin vähän kaipaamaan vielä jotain.

Joo, itsekin tykkään noista pyöreistä kärjistä ja kasarityylisestä korosta enemmän kuin piikkikoroista ja terävistä kärjistä, mutta nuo soljet tuossa on vähän plääh. Plus yhdistettynä farkkuihin ja peruspissisvaatteisiin tuo on niin tylsää että.

Mutta korkosaappaat ylipäätään ovat aika tätimäisiä, myös ja etenkin nuo Jonseredin linkittämät. Tuollaisia tulee koko ajan vastaan trendi-mummoilla, n. viiskymppisillä konttorirouvilla ;)

Miusta nuo on aika samantyyliset. :D Pitkät, mustat, korolla ja soljella. Malli vaan vähän vaihtuu.

Toisaalta tykkään kovasti kummistakin, vaikka molemmista puuttuu vielä se WAU-juttu omalla kohdallani.

Minusta nuo ovat kyllä aika eri tyyliset, vaikka osa tekijöistä täsmääkin. ;)

Onhan sekä Ladassa että Ferrarissa neljä pyörää, aukeavat ovet ja kumpikin voi olla punainen auto.

Joo, itsekin tykkään noista pyöreistä kärjistä ja kasarityylisestä korosta enemmän kuin piikkikoroista ja terävistä kärjistä, mutta nuo soljet tuossa on vähän plääh. Plus yhdistettynä farkkuihin ja peruspissisvaatteisiin tuo on niin tylsää että.

Mutta korkosaappaat ylipäätään ovat aika tätimäisiä, myös ja etenkin nuo Jonseredin linkittämät. Tuollaisia tulee koko ajan vastaan trendi-mummoilla, n. viiskymppisillä konttorirouvilla ;)

Mummot!!
Saapikas on mummojalkine, mutta ihan toimiva.

Keinonahkaa - en henkilökohtaisesti itse tykkää kun nahkaisista kengistä. Ehkä kengät ovat jo vähän menneen talven lumia, mutta ei sitä toisaalta tarvitse aina muotia seuratakkaan..

Minusta nuo ovat kyllä aika eri tyyliset, vaikka osa tekijöistä täsmääkin. ;)

Onhan sekä Ladassa että Ferrarissa neljä pyörää, aukeavat ovet ja kumpikin voi olla punainen auto.

:D
No, sanotaan näin, että vaikka kengistä hirmusti tykkäänkin, en ole mikään asiantuntija ja minulla on harvoin silmää kokonaisuudelle.

Itse tykkään näistä:

http://4.bp.blogspot.com/_9hlpwvhbdEg/Ss9cS6hf-CI/AAAAAAAACpU/m_jNHDJfwlY/s400/black+boots.JPG

Vaikka ihanhan nuokin on samannäköiset kuin aiemmin linkitetyt, omasta mielestäni. Tai näistä:

http://www.neo-geishax.com.au/images/uploads/1. NEW ROCK/Knee High/00000000 M.PUNK005-S1.jpg

Ei noistakaan vielä kummatkaan ole Ne Kengät.

No, sanotaan näin, että vaikka kengistä hirmusti tykkäänkin, en ole mikään asiantuntija ja minulla on harvoin silmää kokonaisuudelle.

Itse tykkään näistä:

http://4.bp.blogspot.com/_9hlpwvhbdEg/Ss9cS6hf-CI/AAAAAAAACpU/m_jNHDJfwlY/s400/black+boots.JPG

Vaikka ihanhan nuokin on samannäköiset kuin aiemmin linkitetyt, omasta mielestäni. Tai näistä:

http://www.neo-geishax.com.au/images/uploads/1. NEW ROCK/Knee High/00000000 M.PUNK005-S1.jpg

Ylemmän on ihanat, alemmat ihan kamalat :)

[QUOTE="a.p";25875714]Ylemmän on ihanat, alemmat ihan kamalat :)[/QUOTE]

:D Makuasioitahan nämä onkin. Minulla on alemmankaltaiset ollutkin joskus, vähän eri mallia ja varren pituus oli lyhyempi, mutta samaa merkkiä ja tyyliä.

Tykkäisin noista vieläkin, mutta aika simppeleihin asuihin yhdistettynä. Mitään rokkityyliä en enää tahdo.

Ylemmät kyllä kalpaisivat ajatustasolla, mutta kun noissa on kummassakin tuo korko niin kohtuuton, ettei niitä tulis kuitenkaan mukavuussyistä käytettyä.

Itse tykkään näistä:

Jälkimmäiset ottaisin riemusta kiljuen!

Yritin etsiä sivuja, joilta kuolasin vielä makeamman näköisiä popoja, mutta ei nyt pää pelitä

Mummot!!
Saapikas on mummojalkine, mutta ihan toimiva.

Sellainen wanhanaikainen saapikas on jalkine 80-vuotiaille mummoille ja 20-vuotiaille hipstereille...

Mutta nuo piikkikorkosaappaat ovat tosiaan sellaisten keski-ikäisten mummojen trendikamaa. Mummoja ne on konttoristimummotkin, ei kaikki mummot kulje huopahattu päässä ja vedä perässään pyörillä kulkevaa laukkua ;)

Yhteistyössä