Mitä mieltä nimestä Jinna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mun on pakko sanoa, että Jinna on kammottava nimi :ashamed:
Helmiina on kaunis, ja sopii vallan hyvin Joonaksen ja Juulian siskolle. Lilia on ihana, kuten olen pariin kertaan jo sanonut :D. Eikä Eveliinassakaan mitään vikaa ole, kiva nimi sekin.

Mä taidan antaa miehen puhelinnumeron sulle niin saat puhua sen ympäri. :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mun on pakko sanoa, että Jinna on kammottava nimi :ashamed:
Helmiina on kaunis, ja sopii vallan hyvin Joonaksen ja Juulian siskolle. Lilia on ihana, kuten olen pariin kertaan jo sanonut :D. Eikä Eveliinassakaan mitään vikaa ole, kiva nimi sekin.

Mä taidan antaa miehen puhelinnumeron sulle niin saat puhua sen ympäri. :D

Sopii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
En tykkää.Miks sen pitää alkaa samalla kirjaimella?Sorry,en oo ikinä ymmärtäny :ashamed:

Ei sen tarvikaan. Kävi vaan silmiin toikin nimi. Mun mielestä vauva näyttää ihan Lilialta, mutta mies skippas nimen kun ei oo ennen kuullut niin oli outo.

En tykkää.Miks sen pitää alkaa samalla kirjaimella?Sorry,en oo ikinä ymmärtäny :ashamed:

Ei sen tarvikaan. Kävi vaan silmiin toikin nimi. Mun mielestä vauva näyttää ihan Lilialta, mutta mies skippas nimen kun ei oo ennen kuullut niin oli outo.

Aivan,ja loppujen lopuksi tehän sen nimen päätätte =) Ei sillä ole väliä tykkäänkö minä vai en =)

Aivan,ja loppujen lopuksi tehän sen nimen päätätte =) Ei sillä ole väliä tykkäänkö minä vai en =)

Joo oishan se mahdotonta löytää sellainen nimi, josta kaikki tykkää. Riittäis nyt kun saisin puhuttua ton miehen ympäri tohon Liliaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miten olis:
entäs Janette?

Ei kolahda. OIkeastaan vain Josefiina J:llä alkavista ois hyvä. Ja Julianna mutta se kaiketi on liian samanlainen kuin Juulia. Jutta myös ok mut ei kuitenkaan niin hyvä kuin noi muut ja se Lilia.

Joko ap kerrot mitä väännöksiä sun omasta nimestä on tullut? Kerroit päivällä, et sun nimi on ollut monessa paikassa väärin. Kiinnostaisi tietää millä tavalla väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukaan ei tainnu vielä Helmiinaa ehdottaa? Minusta yksi maailman kauneimmista nimistä! On se Liliakin kaunis :)

Sopisko se Joonaksen ja Juulian siskolle? Itse olen miettinyt jossain välissä Eveliinaa....

Ei ne sisarukset lopun ikäänsä (toivottavasti) yksin elä! ;)
Ja mitä tulee tuohon nimeen, ei oikein mun korvaan iske...
Eräs poni oli nimeltään Jinni, niin tulee se mieleen....

Alkuperäinen kirjoittaja tyttäreni on kaimasi ap:
Joko ap kerrot mitä väännöksiä sun omasta nimestä on tullut? Kerroit päivällä, et sun nimi on ollut monessa paikassa väärin. Kiinnostaisi tietää millä tavalla väärin.

Ai en ole huomannut että on kysytty... vai oletko siis kysynyt jossain että mitä väännöksi?

Mutta siis Mariannesta tietysti se, että tuleeko väliviiva vai ei. Sitten Marjanne tai Marijanne. Molemmat täysin käsittämättömiä väännöksiä minusta. On kuultu myös ehdotus Mari-Janne?!?! Ja sitten näitä huonosti kuultuja eli Marjaanaa tms.

Mutta ei se mikään ongelma ole. Joskus vain huvittaa, kun joku kysyy ihan hassuja ehdotelmia ja joskus olen sanonut, että ihan niinkuin siinä karkissakin on. :)

Yhteistyössä