Mitä mieltä nimestä Petra?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutsi09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos minun tämä viimeinen ja neljäs lapsi olisi ollut tyttö,hänen nimensä olisi Petra. Todella kaunis nimi. Olisi minulla ollut tiedossa toinenkin tytön nimi : Mira =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja pepi:
Jos minun tämä viimeinen ja neljäs lapsi olisi ollut tyttö,hänen nimensä olisi Petra. Todella kaunis nimi. Olisi minulla ollut tiedossa toinenkin tytön nimi : Mira =) =)

=). Mä kanssa tykkään noista "oman ikäkauden nimistä" just Petrasta, Mirasta ja lisäksi Kristasta.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tulee kans mieleen kolmikymppinen tuttuni itsekäs paskiainen,eli ihminen pilanut nimen. Muuten varmaan ihan ok nimi..

mulla kans petra niminen tuttava joka on itsekäs, ilkeä ja kovin kettumainen, ihminen siis pilannut nimen.. en osaa muuta sanoa.!

Ihan kiva nimi, vaikkei omiin suosikkeihini kuulu (ja miksi tarvitsisikaan?) =) Tulee eräs ihminen mieleen, joka ei järin mukava tyyppi ole...Se on muuten kumma, että miten jokin ihminen voi pilata muuten kauniin nimen :/

Alkuperäinen kirjoittaja foni:
Kauhea nimi. Foneettisesti ja myös henkilöt, joita tiedän, eivät ole olleet kaikkein positiivisimpia. Nimi on jotenkin vetelä, ruskea ja lättyrä.

Niin on ruskea nimi, ja kihara. Pörisevä.

Mutta ihan nätti, Mä tunnen kaksi Petraa, ihan kivoja ihmisiä.

-Bee

Yhteistyössä