Mitä mieltä nimestä Stella Vadelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumia Vanessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24007941]Mitäs väliä sillä sukunimellä on, kahdenkymmenen vuoden päästä hän vaihtaa sukunimeään ja elää sen kanssa seuraavat 80 vuotta. Kauniita nimiä molemmat.[/QUOTE]

Minusta tuntuu ettei 20 vuoden päästä naiset paljon enää sukunimiään vaihda.

[QUOTE="oma nimi";24008576]Minusta tuntuu ettei 20 vuoden päästä naiset paljon enää sukunimiään vaihda.[/QUOTE]

Juu en mäkään jos lapset olis mun nimellä. En alkaisi 20 vuodenkaan päätä esittelemään juu olen tuon virtasen tiinan äiti taina mammonen.

Joo toi Vadelma kyl kamala. Ne on hei lehmiä joita nimetään marjojen mukaan, ei ihmisiä ;) Tyyliin mansikit ja mustikit.

Stella on ihan ok, joskin vähän ruotsahtava. Lapsella (ja kavereilla) saattaa tosin kestää tovi ennen kuin oppivat sen sanomaan, että varaudut siihen että teidän tyttö on elämänsä ensimmäiset 5 vuotta sella tai tella...

Nonni nyt päätös tehty elikkä pidin pääni. Stella Vadelma siitä tulee. Mummeliisan kommentti vaan tuki entistä enemmän päätöstä vaikka se oli jo silloin valmis. Kiitos kaikille.

Ihana, ihana nimi Vadelma!!!
Mä tulin Stellan tilalle ehdottamaan Linneaa ja Mineaa, mitkä on kanssa samantyylisiä kuin Lumia. Oisko sitten seuraaville sisaruksille nimiä? :)

[QUOTE="ella";24010306]Ihana, ihana nimi Vadelma!!!
Mä tulin Stellan tilalle ehdottamaan Linneaa ja Mineaa, mitkä on kanssa samantyylisiä kuin Lumia. Oisko sitten seuraaville sisaruksille nimiä? :)[/QUOTE]

Minea voisi olla nätti jos tyttö vielä saadaan. Mutta Stella ja Lumia nuo meidän tytöt siis.