C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mannesta tulee kyllä ikäviä mielleyhtymiä, muuten hyvä. Huli kuulostaa IHANALTA!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mannesta tulee kyllä ikäviä mielleyhtymiä, muuten hyvä. Huli kuulostaa IHANALTA!!
Niin, mutta me olemme itseasiassa romani perhe. Olisiko paha?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mannesta tulee kyllä ikäviä mielleyhtymiä, muuten hyvä. Huli kuulostaa IHANALTA!!
Niin, mutta me olemme itseasiassa romani perhe. Olisiko paha?
Alkuperäinen kirjoittaja .:tulisko tuohon*****- kohtaan nimi Vili? :laugh.
Alkuperäinen kirjoittaja Cata:eli siis, mitä mieltä nimestä Manne Huli ******poika? Rehellisiä mielipiteitä kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cata:eli siis, mitä mieltä nimestä Manne Huli ******poika? Rehellisiä mielipiteitä kiitos!
Manne Puliukonpoika?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta nimestä en tykkää. Luulen että on provo koska oon käsittänyt että romanit eivät tykkää manne-nimityksestä. Kutsuvat itseään kaaleiksi tai romaneiksi. Jos olisin romani, lapseni nimeksi tulisi Kyösti. Aivan ihana nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootteko Porvoon romaneja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta nimestä en tykkää. Luulen että on provo koska oon käsittänyt että romanit eivät tykkää manne-nimityksestä. Kutsuvat itseään kaaleiksi tai romaneiksi. Jos olisin romani, lapseni nimeksi tulisi Kyösti. Aivan ihana nimi!
Kyllä meiltä romaneiltaki, uskokaa pois, sitä huumorintajua löytyyManne on kiva nimi muutenkin.. Etenkin meidän pikku mannelle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta nimestä en tykkää. Luulen että on provo koska oon käsittänyt että romanit eivät tykkää manne-nimityksestä. Kutsuvat itseään kaaleiksi tai romaneiksi. Jos olisin romani, lapseni nimeksi tulisi Kyösti. Aivan ihana nimi!
Kyllä meiltä romaneiltaki, uskokaa pois, sitä huumorintajua löytyyManne on kiva nimi muutenkin.. Etenkin meidän pikku mannelle
![]()
Varmasti löytyy, mutta kannattee ajatella pidemmällä tähtäimellä, ettei lasta tulla kiusaamaan koulussa jne. Tuon nimen perusteella voisin sanoa, että tullaan kiusaamaan, jopa lapset voivat olla toisiaan kohtaan yllättävän ilkeitä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuosta nimestä en tykkää. Luulen että on provo koska oon käsittänyt että romanit eivät tykkää manne-nimityksestä. Kutsuvat itseään kaaleiksi tai romaneiksi. Jos olisin romani, lapseni nimeksi tulisi Kyösti. Aivan ihana nimi!
![]()
Varmasti löytyy, mutta kannattee ajatella pidemmällä tähtäimellä, ettei lasta tulla kiusaamaan koulussa jne. Tuon nimen perusteella voisin sanoa, että tullaan kiusaamaan, jopa lapset voivat olla toisiaan kohtaan yllättävän ilkeitä. :/
No mutta eivätpähän toiset ainakaan pääse manneksi haukkumaan![]()