Mitä mieltä nimestä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika paljon L:kirjainta noissa nimissä yhteensä ja Adeliina on vähän oudompi, toivottavasti sukunimi ei ole kovin tavallinen Virtanen yms. Mun mielestä myös sukunimen pitää sopia yhteen etunimien kanssa ja varsinkin trimmata hyvin ensimmäisen tai kutsumanimen kanssa.
 

Yhteistyössä