mitä mieltä nimestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöö"

Vieras
...... Evi ?

mun mielestä tosi kaunis nimi , mutta kuulemani mukaan , monikaan ei pidä juuri tästä mielestä. Sanovat että on ns. mukamas hieno lyhenne nimestä Eevi

Itse pidän kyllä Evi nimestä , koska se on lyhyt , harvinainen mutta ei kuitenkaan liian omituinen

Musta se on hirveä. Eevi on tosi nätti, Evistä tulee mieleen se Barbi lapsi se on joku Evi tai Ewi.
Eevi siis, Evi on ihan hirveä.
Evina olis parempi, vähän uutta.
Evinia olis uniikki ja pirteä vaihtoehto. Varmaan lyhenisi Evi mutta ei väliä.
Evilia olis kanssa hauska ja kiva, mutta Evi ruma, liian lempinimimäinen. Sori, mutta mielipidettähän kysyit.

Mun tytön nimestä on ja tullut kielteisiä nimiä, so what kunhan ite tykkäät. Mutta mun mielipide on tämä.

Riippuu vähän että kuinka sopii sukunimen kanssa. Jos on tuollainen erikoisempi etunimi, niin sukunimi voi kyllä pilata sen tehokkaasti, jos se on liian tavallinen. Just joku Evi Virtanen tai Evi Peltonen. Jos sukunimi on joku kaunis erikoisempi niin miksi ei.

Mutta jos on erikoinen nimi niin parempi mitä lyhyempi on, koska minusta erityisen kamalia ovat juuri tuollaiset väännökset mitä joku tuossa esitti eli nuo Evinia ja Evina hömpötykset. Ja ajatelkaa nyt jo valmiiksi mitä noista koulussa väännetään: E-viina yms. Kyllä vähän kantsii miettiä tarkasti siltäkin kannalta ettei mitään rumuuksia saa nimestä väännettyä.

Kaikkea sitä löytääkin kun kirjottaa nimensä googleen, joutunee kaksplussan palstalle ihmettelemään et onko oma nimeni ruma vai ei :D Ja vielä sukunimen kera!
Elekää ny herranjumala ainakaan Evoksi sitä lastanne nimekkö, jos nuorisoslangi mitään sanoo niin sehä tarkottaa Et Vaan Osaa. Siinä ois laps paralla selittämistä ku äiti halus olla vaa vähä persoonallinen ku nimee keksi. Nyt En Vaan Osaa.
Ja ei, kiva nimi ja pidän omasta nimestäni mutta vielä kivempi olisi olla Evi, eikä Eve, Emilia, Eveliina, Eevi, Essi tai se Evo.
Toivoin kyllä aikoinaan, että mieheni sukunimi alkaisi kirjaimella L, että voisin kirjoittaa aina allekirjoitukseksi Evil, mutta aina ei voi voittaa!

Yhteistyössä