Mitä mieltä olet elämästäsi. Oletko saavuttanut haaveita, vai ovatko päässeet karkuun?

mullä on tavallaan sellainen lista mitä pitää olla tehty ennen ku olen 30 vuotta..eli lapsia kaksi , ajokortti, koulutus.olen niistä nyt kohta nuo kolme asiaa saavuttanut ja vielä ois yks iso asia ainakin eli tupakanpolton lopetus nii ja haluan naimisiin..toi nyt on aika turha mutta oishan se kiva olla rouva :-)

Niitä haaveita tulee iän myötä lisää ja erilaisia.

Nuoruuden haaveista on toteutuneet vapaus, kumppani, tutkinto ja matkustelu. Mun haaveisiin ei ole kuulunut paljon materiaa.. Olen todellakin mennyt ja tullut, matkustellut paljon ja asunutkin jo vuosia ulkomailla (ei tunnu kovin eksoottiselta enää :) Olen deittaillut mielenkiintoisia miehiä eri maista ja kokenut rakkautta.

Olen löytänyt kumppanin, joka on mulle sopiva -enkä joutunut yhtään tyytymään. Enkä joutunut kenenkään passaajaksi ja äitihahmoksi (kammoksuin aina niitä suhteita, joissa näin naisen hoitavan kodin ja olevan se vastuuntuntoinen kun mies teki vaan omiaan). Olen saanut kauniin kodin.

Olen saanut hyvän työn, mutta sen eteen olen todellakin tehnyt töitä!

Lapset ovat seuraavaksi haaveissa ja myös häät. Pidän kaikki sormet ristissä että saisin kokea äitiyden..

Olen ollut onnekas, mutta olen myös tehnyt paljon haaveitteni eteen. Eikä se ole aina olut helppoa.

elämässä on ja tulee olla tavoitteita jotka oikeasti pystyy saavuttamaan, mutta myös haaveita joista on hyvä uneksia sen lottovoiton tms toivossa. Tavoitteisiini olen aika pitkälti päässyt ennemmin tai myöhemmin ja ottaen huomioon sen että joku asia vie aikaa toteutuakseen ja vaatii ponnisteluja. Haaveita on vielä, vaikkapa Uuden seelannin tai Perun matka, toteutuu sitten tai ei koskaan mutta kiva on haaveilla ihan haaveilun tasolla

Olen tyytyväinen elämääni. Haaveistani ovat toteutuneet:
- Ihana aviomies ja kaksi suloista lasta
- Unelmieni koti ja vapaa-ajan asunto
- Opiskelin toiveammattiini, tosin juuri nyt olen tyytyväinen kotiäitinä
- Minulla ja perheelläni on taloudellisesti asiat todella hyvin ja mahdollisuus tehdä asioita, joista olemme haaveilleet (mm. matkustella ja harrastaa)

Oman ulkonäköni suhteen olen todella tyytyväinen, näytän ikäistäni nuoremmalta, olen todella hoikka ja hyväkuntoinen ja nyt ihan hiljattain toteutui myös toiveeni uusista rinnoista. :) Lisäksi minulla on laaja ystäväpiiri ja hyvät sosiaaliset verkostot. Enpä tiedä voiko ihminen enempää elämältä toivoa, ehkä lähinnä vain terveyttä ja pitkää ikää itselleni ja läheisilleni.

Olen toteuttanut kaikki unelmani ja haaveni. Silti elämä on välistä tyhjää. Olen huomannut, että tärkeämpää on haaveilla kuin toteuttaa kaikki. Joskus pelkkä haaveilu on terveellisempää. :)

Yhteistyössä