Mitä mieltä olet meidän häämenusta? muutosehdotuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naimisiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jättäisi ehkä tuon hedelmäisen vihersalaatin, tosin erilaiset salaatit on niin kivoja pöydässä. Mutta noita paprikoita en jättäisi jos ovat tosi hyviä. Minusta tuo on noinkin tosi hyvä menu, ei mikään ihan perinteinen ja se on hyvä. Oikein maukkaalle kuulostaa.

Mä laittaisin lämpimiin ruokiin vielä vaikka keitettyä bataattia ja jonkin kermaisen kasviskastikkeen. Kastiketta vois olla vähemmän kuin muita, mutta moni varmaan mielellään maistaisi. Bataatti sopis sitten niin lihan kuin kasviskastikkeen kanssa.

Iltapalapöytään sopisivat vielä kasvistikut ja dippi, kun tekee mieli napostella mutta maha on jo täynnä :)

Boolin nimi on meillä lapin lumo, netistä löytyy ihan ohjeet siihen muttan voin kopioida myös tänn

Lapin lumo
2 plo Beautiful Fruit Fragola kuohuviiniä
1 plo Chymos väkevä karpaloviini
1 l Karpalomehua
1,5 l Mustikkasoodaa
* Koristele sitruuna- ja limelohkoilla.
Tuosta määrästä tulee yhden boolikulhon verran, riippuen sen kulhon koosta

Boolin nimi on meillä lapin lumo, netistä löytyy ihan ohjeet siihen muttan voin kopioida myös tänn

Lapin lumo
2 plo Beautiful Fruit Fragola kuohuviiniä
1 plo Chymos väkevä karpaloviini
1 l Karpalomehua
1,5 l Mustikkasoodaa
* Koristele sitruuna- ja limelohkoilla.
Tuosta määrästä tulee yhden boolikulhon verran, riippuen sen kulhon koosta

Kuulostaa turvalliselta, eli sellaiselta mistä valtaosa pitää, itse en välitä mistään karpalonmakuisesta, mutta 99% ystävistä taas pitää. :D Joten varmasti hyvä valinta. :)

Kuulostaa turvalliselta, eli sellaiselta mistä valtaosa pitää, itse en välitä mistään karpalonmakuisesta, mutta 99% ystävistä taas pitää. :D Joten varmasti hyvä valinta. :)

Mies olisi halunnut jonkun väkevän boolin, mutta omaan mieleen sellainen viinabooli ei uppoa, eikä kovin arvokaskaan juhlissa ole. Tuo on mielestäni raikkaan makuinen booli, ei liian makea. Karpalo on yleensä aika varma valinta

Yhteistyössä