Mitä mieltä olet tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kehtaa mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
useinkin mennään lasten kanssa ravintolaan syömään ja juodaan ruoan kanssa viiniä (lapset 1,5 v ja 4v.) Samoin kotosalla viikonloppuisin ruoan kanssa ja joskus jopa ilman;) Missä ne muuten oppivat sivistynyttä alkoholinkäyttöä, eikö lapsille juuri pitäisi näyttää että voi juoda yhden tai kaksi eikä koko tonkkaa? Tuossa kyseessä tietty pieni vauva joka ei vielä tällaisia asioita arvioi, mutta noin yleensä.

Miksi ne kaljat on sillon otettava kun lasta hoitaa?Vai onko kaljan tuska niin kova ettei voi odottaa äidin kotiin paluuta?Ei ole iso määrä mutta periaatekysymys!!Ottaako niin koville se oman lapsen vahtiminen että heti lievitystä?

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Miksi ne kaljat on sillon otettava kun lasta hoitaa?Vai onko kaljan tuska niin kova ettei voi odottaa äidin kotiin paluuta?Ei ole iso määrä mutta periaatekysymys!!Ottaako niin koville se oman lapsen vahtiminen että heti lievitystä?

Peesi..en minäkään tykkäis jos mies ottais, vaikka vaan kaks kaljaa jos on yksin vauvan kans. Kyllä aikuinen ihminen voi oottaa ees siihen asti kun on molemmat vanhemmat kotona.

Älkää jaksako nipottaa. En yhtään ihmettele miksi teidän parisuhteet menee päin helv***. Ei kai kukaan kahteen kaljaan kuole. Jos mies joisi kaksi kun olen kaupungilla niin ihan vapaasti, mähän pääsen tulemaan kaupungilta heti kotiin jos tarve vaatii ja taksi on keksitty jos nyt niin hätä on. Pikkujutusta tehdään härkänen, voi teidän miesraukkoja...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää jaksako nipottaa. En yhtään ihmettele miksi teidän parisuhteet menee päin helv***. Ei kai kukaan kahteen kaljaan kuole.
Mä oon NIIN samaa mieltä! Haluaisin palata siihen rentoon menoon millaista oli meidän omassa lapsuudessa, töitä tehtiin ja lapset menivät siinä sivussa ja välillä juhlittiin reippaastikin. Siinä oli elämän makua :)!

Älkää jaksako nipottaa. En yhtään ihmettele miksi teidän parisuhteet menee päin helv***. Ei kai kukaan kahteen kaljaan kuole. Jos mies joisi kaksi kun olen kaupungilla niin ihan vapaasti, mähän pääsen tulemaan kaupungilta heti kotiin jos tarve vaatii ja taksi on keksitty jos nyt niin hätä on. Pikkujutusta tehdään härkänen, voi teidän miesraukkoja...

Taksilla kotiin jos mies vaikka sammuu lasta hoitaessaan..vooooi teitä nipoja!

Alkuperäinen kirjoittaja tirsk:

Taksilla kotiin jos mies vaikka sammuu lasta hoitaessaan..vooooi teitä nipoja!

Ääliö! Sanoinkin just niin, joo, joo. Älä vääristele. Sanoin, että JOS mies joisi KAKSI kaljaa mun ollessa SELVINPÄIN kaupungilla niin kyllä mä sieltä äkkiä kotia tulen auttamaan jos tarve on (autolla kun liikun ) ja jos mun nopea tuleminen ei riittäisi, niin sitten mies tilaisi taksin ja lähtisi lääkäriin tms minne nyt sitten olisi niin kiire. Mies siis ei juo itseään ympärikänniin ikinä. Ja ei todellakaan lasta vahtiessaan. Mutta kaksi kaljaa ei pahaa tee kenellekään. Tirskille: Älä akka nipota!

Mä lähtisin ennemmin miettimään miksi sen kaljan tai kaksi huomaa. Ja siihen on tasan 2 vaihtoehtoa; mies juo niin paljon, että vaimolle on kehittyny tuntosarvet, joilla se huomaa pisarankin tai mies valehtelee juomansa märän ja on juonu enemmän. Varsinkaan yhtä kaljaa ei normaalisti huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä lähtisin ennemmin miettimään miksi sen kaljan tai kaksi huomaa. Ja siihen on tasan 2 vaihtoehtoa; mies juo niin paljon, että vaimolle on kehittyny tuntosarvet, joilla se huomaa pisarankin tai mies valehtelee juomansa märän ja on juonu enemmän. Varsinkaan yhtä kaljaa ei normaalisti huomaa.

:xmas: Tyhjistä pulloista/tölkeistä? Miksi hän olisi piilotellut parin oluen juomista?

Yhteistyössä