Mitä mieltä olette, että pitääkö 3½kk vanhalle vauvalle ostaa joululahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ja siis itse kun olen hankkinut lajoja lähipiirin pikkuvauvoille niin en lähde siitä oletuksesta että ne lahjat saajaansa ilahduttaisivat. Silloin hankin ne ihan puhtaasti vanhempien iloksi ja muistutukseksi siitä että minäkin ajattelen heidän pientään.

Nimenomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ja siis itse kun olen hankkinut lajoja lähipiirin pikkuvauvoille niin en lähde siitä oletuksesta että ne lahjat saajaansa ilahduttaisivat. Silloin hankin ne ihan puhtaasti vanhempien iloksi ja muistutukseksi siitä että minäkin ajattelen heidän pientään.

Nimenomaan.

Näin. Ei tietenkään pidä ostaa, mutta itse ostaisin juuri vanhempia ilahduttaakseni. Mun esikoinen tulee olemaan puolvuotias ens jouluna, ja varmaan tulee sille jotain pientä ostettua.

Mun tytär on tasan 3kk jouluaattona.
Itse en osta mitään, kun ei muita lapsia kotona ole. Mutta toivon saavani vanhemmiltamme leluja ja vaatteita. Tarpeellisia asioita. Omalta äidiltä saimmekin jo toivomamme ison ammeen joululahjaksi,

En minä osta meidän 6 kk ikäiselle mitään. Eihän se mitään niiden päälle vielä ymmärrä. Sukulaiset ja tuttavat varmaan tuovat jotain, isovanhemmat sponsoroi syöttötuolin...

Kyllä meidän kuopukselle hankittiin lahjoja ihan siitä syystä, ettei isommat katso, että onpa se ollut tuhma, kun ei edes lahjoja saa. Isoimmalle lahjojen vertailijalle selitettiin, ettei nuorin saanut niin hirveästi lahjoja, kun hän sai silloin kalleimman lahjan, oman tripp trapp tuolin. Sitä lahjaa täällä monet kauhistelivat täälläkin, syöttötuoli lapselle, mikä se sellainen lahja on.

No mä ostaisin sen takia, mitä ap sanoi myös, että ihmettelisi nuo isommat miksi pienin ei mitään lahjoja saa. Muuten en ostaisi, eri asia on sit se jos joku muu haluaa meidän iloksi muistaa vauvaa.

Meidän kolmonen syntyi tammikuun 10s vuonna 2008 ja mun äiti ja äidin täti olivat molemmat ostaneet syntymättömälle vauvalle pehmeän paketin jouluna 2007 :)

Esikoinen oli 8kk ekana joulunaan ja keskimmäinen 5kk ja kyllä heille parit paketin ostin. Esikoinen sai ekana joulunaan vähän enemmän, kun osasi tuolloin jo kävellä, joten hänelle pystyi jo ostamaan esim. perässä vedettäviä leluja, palikoita ym ym.

Yhteistyössä