Minun pappa on sellainen. Sanoo, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, ei tarvitse sanoa mitään. Eikä ole kyllä hänen koskaan ulkopuoliseksi jäädä. Tiedä sitten onko tällainen suoraselkäisyys miehenä helpompaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei ap, minä olen samanlainen friikki joka pitää periaatetta, ettei puhu ihmisistä asioita, joita ei kykenisi ilmaisemaan myös päin heidän naamaansa. Ja mitenkö tämä vaikuttaa asemaani sosiaalisissa piireissä? Oikeastaan en itse erityisemmin puutu siihen, mitä muut puhuvat toisista. Näin ollen minä olen usein juurikin se neutraali tyyppi, josta tykätään, joka tulee toimeen kaikkien kanssa ja jolle avaudutaan joka hemmetin asiasta. Kuittailen kuulemani jollain tavalla ja thats it, en jää tekemään siitä numeroa. Toki myös valikoin tyypit, keihin itse luotan eli jos joku puhuu minulle pahaa ihmisestä, jolle esittää ystävää, niin en missään nimessä itse luota siihen tyyppiin, sillä hänhän voi puhua minusta aivan samalla tavalla toisille.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25816959:Jos kanssa sanoo päin naamaa..
On noita ihmisiä jotka puhuu seläntakana ja sanovat,että voisivat sanoa samat asiat kyseenomaiselle henkilölle,mutta koskaan ei sanota kuitenkaan..
Silloin mun mielestä se jäää selän takana läyhäämisen tasolle..
Ilmankos mulla ei ole paljoa kavereita!
Koska EN juorua enkä puhu pahaa muista.
Silloin kun vielä noin tein oli kavereita paljon. Eipä ole enää. Ja ei, en ole muutenkaan ilkeä , epäluotettava tms..
Mutta näillä mennään silti, en ala sellaiseksi paskanjauhaksi, joka saa kiksejä juoruamisesta.
Heh hoitoalalla muuten olenkin.Mielestäni tuollainen seläntakana kyräily, toisten haukkumine ja paskanjauhanta on turhaa. Pidemmällä tähtäimellä vaikuttaa vaikkapa juuri sen työyhteisön ilmapiiriin ja luo turhia jännitteitä kun asiat etenevät turhan pitkälle. Tuntuu että etenkin naisvaltaisella hoitoalalla tällainen käytös kukoistaa. Nyt tarkoitan todellakin pahansuopaa kaksinaamaisuutta.
Jokseenkin erotan kuitenkin jos toteaa "En tule Marjutin kanssa yhtään toimeen, meillä on niin eriävät mielipiteet pitäisikö potilaan selkää hangata ja hinkata pesujen yhteydessä etten nyt kestä olla hänen työparinaan.." kuin
"On se Marjut idiootti, elää menneillä vuosikymmenillä eikä vaivaudu kouluttamaan itseään tälle vuosituhannelle, ei ihme että kaikki puhuu sen hoitotavoista kahvihuoneessakin. Kuulitko muuten että sen mies oli kaupungilla viime keskiviikkona Ullan seurassa??"
Jos tuosta ajattelutavasta joku saisi kiinni mitä tarkoitan.
Arvostan ap:n kuvailemaa käytöstä. En itse siihen pysty kovin hyvin, mutta koitan sentään.