Mitä mieltä olette keskenään seurustelevista serkuksista!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu vastenmieliseltä ajatus, että sukulaiset avioituvat keskenään, oli ne sit serkkuja tai pikkuserkkuja. Mulla ei ole sopivan ikäisiä ja oikeaa sukupuolta olevia serkkuja, jotta voisin edes kuvitella, miltä tuntuisi ihastua serkkuun, mutta pikkuserkkuja mulla on enkä ole nähnyt heitä kuin kerran pikkulapsena. En muista edes nimiä, lapsuudenkodissani ei oltu oikein yhteydessä sukulaisiin. Jos oltais tavattu aikuisiällä ja ihastuttu, niin en varmaan siltikään olisi pystynyt parisuhteeseen.

Wastenmielinen ajatus! Vaikka lapseni ja veljeni lapsi eivät ole läheisiä, niin seurustelu ei todellakaan olis hyväksyttävää.
Kyllä päässä hieman viiraa joka sukulaisensa nai. Kielletty hedelmä kiinnostaa ja on pienet piirit ja tekemisen puutetta. Sit törmätään serkkuun ja koska tunnistetaan itselle tuttuja piirteitä sukulaisessa, niin kehitetään siitä tunteesta rakkautta. Hyyyi.

En ajattelisi heistä mitään erikoista, enkä itse pitäisi maailmanloppuna jos omat lapseni aikuisina rakastuisivat veljeni lapsiin. He kun asuvat vastakkaisilla puolilla maailmaan ja ovat tähänkin mennessä tavanneet toisensa vain kerran (vanhimmat tosin vasta 3-vuotiaita).

Yhteistyössä