Mitä mieltä olette miehest, jolla on kovat vaatimukset naisen ulkonäön suhteen, mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaisaW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaisaW

Vieras
Miehen omat lapset ovat selvästi ylipainoisia. Etenkin tytär on selvästi jopa lihava. Mieshän itse päättää pitkälti mitä lapsilleen syöttää, mitä perheessä harrastetaan yms.
Mies elää itsekin pelkällä einesruualla. On pitkälti sitä sorttia, ettei vaan lihoa ja lisäksi nostelee silloin tällöin puntteja, eli on hiukan "lihaksikkaan harteikas", mutta esim. mahassa on löysää kuitenkin.
Omaan pukeutumiseensa ei juurikaan kiinnitä huomiota, mutta ei nyt ihan ryysyissä sentäs kulje.

Kyseessä siis velipuoleni. Hänellä on aikamoinen vaatimus naisen kropalle ja ulkonäölle yilpäätään. Helposti arvostelee muita jopa loukkaavasti.

Ei nyt tarvitse meidän tilanteeseen/perheeseen ottaa kantaa sen kummemmin, vaan ylipäätään. En ymmärrä vaan velipoikaa, miksei sitten omista lapsistaan välitä sen vertaa, että kokkaisi terveellisemmin. Tyttö on vasta 8v ja aika tuhdissa kunnossa, poikakin aika pullea. Salaattia ei tee koskaan lapsille ja paljon syövät epäterveellistä..

No tottakai naisihanne/miesihanne saa olla millainen vain. Vaikka olisi itse 200kg tonnikeiju, niin voi ihan hyviä etsiä itselleen treenattua ja muodikasta adonista. Eri asia on saako sellaisen.
Jokaisella on oikeus asettaa sellaiset kriteerit kuin itse haluaa.

Ketään ei saisi arvostella ulkonäön perusteella ja siinä mielessä veljesi on lapsellinen.

No.. naisen ulkonäön eteen miehen ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. Mies voi vaan vaatia, että ovelle tulee pitkätukkainen isotissinen blondi mekko päällä räpsytellen pitkiä ripsiään.
Lasten terveyden eteen mies joutuisi itse ponnistelemaan ja tekemään asioita.

Ihan ekaksi tulee mieleen, että velipuolesi kiusaa sinua. Miesten yksi lempiharrastus on provosoida naisia kehumalla muita naisia ja juuri sellaisia, joista naiset eivät pidä. Loppujen lopuksi sisuksista löytyy melkoisia pehmiksiä, joille kelpaa äidillinen syli ja makaronilaatikko.

Eihän minua kiusaa. Näytti minulle mm. deittiprofiilin. Ja itse kyllä huolehdin paljon ulkonäöstäni, eli en ole mitenkään vaatimusten vastakohta.
Esm. baareissa etsii sellaisia kunnon noh, kuten joku sanoi: isotissisiä räpsyripsiblondeja ja mahan ei saa pömpöttää yms..

Yhteistyössä