Mitä mieltä olette nimestä ISLA? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun mielestä ihana nimi :) Ennen en oikein tykännyt, se tuntui jotenkin erikoiselta, mutta nyt tykkään siitä. Tulee mieleen saari tai Islanti...aloin tykästyä nimeen senkin takia, että Isla Fisher on yksi suosikkinäyttelijöistäni :D Kaunis ja vähän harvinaisempi nimi, voisin antaa omalle tyttärelleni nimeksi! :)

Mun mielestä todella kaunis nimi. Valitettavasti ei vaan enää mikään harvinainen, vaan tämän hetken muotinimi. Kokenut sen takia vähän inflaation kuten kävi esim. Helmi-nimelle muutama vuosi sitten.

Mullakin tulee mieleen saari tai Islanti... Ehkä voisi sopiakin jonkun erikoisen sukunimen kaveriksi, mutta joku Isla Koponen ei oikein nappaa - ehkä tosiaan hepalle joo!

Tota... kiva nimi koiralle.... siis kun serkun koiran nimi on isla... ja nyt sitten sen miellän koiran nimeks.

Sama kun ystävieni koiran nimi on Roosa ja miehen veli vaimoineen antoi tyttärelleen nimeks Roosa niin en vaan voi mitään että mä nyt sit miellän sen kuitenkin enempi koiran nimeks.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
en laittais omalle ja nyt vaikuttaa olevan just SE suosituin muotinimi. :whistle:
ei kuulu mun lemppareihin ei.

Kiva nimi, kaverin tyttö.
Vähän ihmettelin tuota muotinimijuttua, en ole kyllä törmännyt kuin tähän yhteen Islaan?

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
en laittais omalle ja nyt vaikuttaa olevan just SE suosituin muotinimi. :whistle:

Vähän ihmettelin tuota muotinimijuttua, en ole kyllä törmännyt kuin tähän yhteen Islaan?

Piti ihan katsoa, Isla-nimisiä löytyy yhteensä 351 henkilöä, ei kai se nyt niin hirveesti ole.

Piti ihan katsoa, Isla-nimisiä löytyy yhteensä 351 henkilöä, ei kai se nyt niin hirveesti ole.

Jostainhan se aina lähtee se nimen "muotiin tulo". Ei varmaan ollut Veeti-nimisiä miehiäkään vielä muutama vuosi kovin paljon, mutta yhtäkkiä kaikki keksivät saman, "omaperäisen" nimen pojalleen. Ja kas, nyt onkin Veetejä joka pk-ryhmässä. Islan kohdalla samat merkit, mun mielestä valitettavasti, koska oisin sen nimen joskus hyvin voinut laittaa tytölleni, jos oisin joskus tytön saanut.

Se on harmi, että kivalta kuulostavat nimet niin helposti muuttuvat muotinimiksi.

Meillä oli jo aikaisin ysärinä Neea, ja siinä vuosituhannen vaihteessahan se oli yhtäkkiä kärkinimi kastetilastoissa.

Ei voi mitään, kauniit nimet ei jää harvinaisuuksiksi.

Yhteistyössä