Mitä mieltä olette nimestä JOONATAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hööpönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hööpönen

Vieras
Nimivaihtoehtoja pienelle, suloiselle pojalle mietimme. Kovasti itse olen tykästynyt nimeen JOONATAN. Olisi mukava kuulla, mitä mieltä te olette kyseisestä nimestä? :)

Tykkään tosi paljon.

Pidän myös versiosta Jonatan ja Jonathan, ja yritin ehdotella noita tulevalle pojallemme, mutta mies, tuo haaveideni murskaaja ja piikki lihassani, pallo jalassani, taakka harteillani, sanoi että ei.

meillä Joonatan ja aina on kutsuttu Joonataniksi, eiköhän nuo lempinimet yleensä lähde vanhemmilta itseltään, eli mikäli semmoista ei lapselleen tahdo niin ei auta kutsua kuin oikealla nimellä.
Joonatan ei muuten ole kovin yleinen nimi, ei ainakaan yhtään vielä ole kaimaa tullut vastaan, suositumpi taitaa olla Joona nykypäivänä. Itse olen aina tykännyt nimestä Joonatan.

[QUOTE="noh";25988777]Ihana on, meillä on toisena nimenä.

Joonatan Elo Vermeri tms. rytmillä olevassa nimessä voisi toimia ensimmäisenäkin.[/QUOTE]

en oikein koskaan ole ymmärtänyt miksi sen toisen ja kolmannen nimen pitäisi sointua niin sulavasti siihen ekaan nimeen, moniko kutsuu lastansa että Nico-petteri viljami akseli isinpoika virtanen tuleppas tänne!

mitä vliä sillä on että mitä muut ovat nimestä mieltä? itse en ole lapsilleni antanut muiden mielipiteiden vuoksi nimeä tai jättänyt antamatta. kyllä sen nimn itse tietää kun se oikea nimi osuu korvaan.

Yhteistyössä