EllaDonna Aktiivinen jäsen 28.06.2007 3 793 6 38 09.11.2011 #2 Kaikki tuntemani Sarat on koiria, joten koira siitä tulee mieleen. Tosin onhan se julkkiskokkikin Sara.
Kaikki tuntemani Sarat on koiria, joten koira siitä tulee mieleen. Tosin onhan se julkkiskokkikin Sara.
? --- Vieras 09.11.2011 #5 vaalea ehdottomasti. saroja on joka nurkalla ja musta ne on kaikki blondeja.
aamuntorkku Aktiivinen jäsen 20.01.2005 15 181 2 36 09.11.2011 #6 Tunnen kaksi Saraa. Molemmat pieniä iloisia elovena-tyttöjä =)
H "hmm" Vieras 09.11.2011 #8 Kaikki tuntemani Sarat ovat ihania, fiksuja, kauniita, hoikkia ja vähän sekaisin itsensä kanssa. Sellainen nainen mulle siitä tulee mieleen.
Kaikki tuntemani Sarat ovat ihania, fiksuja, kauniita, hoikkia ja vähän sekaisin itsensä kanssa. Sellainen nainen mulle siitä tulee mieleen.
Big Bang Theory Aktiivinen jäsen 05.07.2011 9 533 5 36 09.11.2011 #10 Sara on täällä kauhean yleinen nimi. Tällä paikkakunnalla on ilmeisesti muotia juuri Sara, Kira, Vera jne. nimet tytöillä. Minulle tulee mieleen sarana ja koira ( koska kaverin koira on Sara )
Sara on täällä kauhean yleinen nimi. Tällä paikkakunnalla on ilmeisesti muotia juuri Sara, Kira, Vera jne. nimet tytöillä. Minulle tulee mieleen sarana ja koira ( koska kaverin koira on Sara )
W Waahtera Aktiivinen jäsen 28.10.2010 1 645 1 36 09.11.2011 #11 Mulla tulee mieleen sellanen kiltti, vähän ujo heppatyttö Ja ehdottomasti brunette!
T tehimiini harmaana Vieras 09.11.2011 #12 Kaikki Sarat joita mä tunnen on kauniita ja herttaisia luonteeltaan.
A asdfasdfg Vieras 09.11.2011 #13 Siskontyttö on Sara 1 v, blondi pikkunainen. Muuten tulee mieleen bändi ja saraheinä.
S "sarana" Vieras 09.11.2011 #19 Ruma nimi! Tunnen kolme Saraa ja kaikki ovat ilkeitä ja rumia lapsia.
J juuu Vieras 09.11.2011 #20 Se on vain niin kulunut nimi. Ei herätä mitään tunteita, koska on niin mitäänsanomaton.
Peppi1981 Aktiivinen jäsen 10.10.2006 4 116 0 36 09.11.2011 #21 Kaunis nimi. Olen itse haavellut, että jos joskus saisin tytön, hänen nimekseen tulisi Sara.