Mitä mieltä olette silikonirinnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Perjantai-illan galluppia eli mitä mieltä olette silikoneista ja haluaisitteko ittellenne sellaiset?

Mun mielestä ihan ok jos näyttää luonnollisen kokoisilta. En tiedä ottaisinko. Toisaalta voisin kun rinnat on tyhjät pussukat, mutta toisaalta taas...

En haluis silikonia omaan elimistöön... Mut ei ne rumat oo joillain, jos ei oo liian isot eikä ihan liian "kiinteet" silleen et huomaa heti ne silikoneiks.

:x :x :x
Ikimaailmassa en semmosia halua! Musta tuntuis jotenkin ällöltä, jos mussa olis jotain keinotekoisesti lisättyä...En mä osaa edes selittää, mutta todellakin ajatus silikonirinnoista on etova!
Ei mua muiden silikonit kuitenkaan häiritse ollenkaan.

Jos toinen rinta joudutaan leikkaamaan vaikka sairauden takia pois niin ymmärrän, muuten en. Ei tissit sais olla niin tärkeitä, pelkästään miehiä miellyttääkseen ei kenenkään pitäis terveydellä leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos toinen rinta joudutaan leikkaamaan vaikka sairauden takia pois niin ymmärrän, muuten en. Ei tissit sais olla niin tärkeitä, pelkästään miehiä miellyttääkseen ei kenenkään pitäis terveydellä leikkiä.

Ei niitä miehiä varten laiteta vaan kilpaillaan muita naisia vastaan. Ei miehet edes pidä silikoneista, ne on rumat kumipallot. Sairaudet on asia erikseen.

Yhteistyössä