mitä mieltä olette TAKO vaunuista? (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpula

Vieras
http://www.4yourbaby.net/product_info.php%3Fproducts_id%3D101&h=600&w=600&sz=53&hl=fi&start=2&um=1&tbnid=MxgDbnzVrBnhuM:&tbnh=135&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dtako%2Bbaby%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26sa%3DN

ja osaisiko joku sanoa nuiden hinnan ja että kannattaako tilata.

(kuvia vanunsta kun painatte "TAKO City Voyager baby pram 2in1
219,99GBP" missä punasiniset yhdistelmät alhaalla sivustossa. (tulipa vaikeesti selitettyä, toivottavasti joku tajuaa :) )

mutta en ole vielä edes plussannut (plussatuulia tännepäin ja äkkiä :) )
mutta tosissaan haaveillut nuista rattaista jo kun alettiin vauvaa yrittämään ja katselin netistä vaihtoehtoja.. kalliita ovat emmat yms.. :/

Kiitos pimpula! =) Mietin tässä pari päivää sitten, että mitkähän vaunut ne olikaan merkiltään nämä... nyt selvisi!
d4b1_1.JPG

Enpä olisi löytänyt ellet olisi ottanut merkkiä puheeksi, thanks!

nää siis melkein samanlaiset ja tätä mun merkkiä myydään myös tommosel samanlaisella "köysi" systeemil tos edes... aika samanlaiset, jarrut, jne...

mulla siis tämmöset mut violetit...

mäkin oon noita kuolannu! satuin japanilaisille sivuille ja merkin sieltä bongasin. ainakin www.veitikka.fi sivuilta voi tilata. varmasti tälläiset hankin jos vielä lapsi siunaantuu.

Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Kiitos pimpula! =) Mietin tässä pari päivää sitten, että mitkähän vaunut ne olikaan merkiltään nämä... nyt selvisi!
d4b1_1.JPG

saako tälläsiä suomesta!!!?????????????

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti harmaana:
mäkin oon noita kuolannu! satuin japanilaisille sivuille ja merkin sieltä bongasin. ainakin www.veitikka.fi sivuilta voi tilata. varmasti tälläiset hankin jos vielä lapsi siunaantuu.

en kyl nähny,,mis siel

Alkuperäinen kirjoittaja helllooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
d4b1_1.JPG

saako tälläsiä suomesta!!!?????????????

En tiedä, mutta täälläkin tuppukylässä olen ihan livenä kerran tuollaiset nähnyt. Kyllä käänsivät päitä :D

Yhteistyössä