mitä mieltä olette tästä asunnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asuntokuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivan näköinen asunto, varsinkin suihku/saunatila erittäin siistin näköinen.

Älä välitä näistä "kaikki täytyy olla niin ultramodernia ja koko huusholli steriilillä teräspinnalla vuorattu" -palstamammoista

Mun mielestä ihan kiva :). Keittiössä on joitakin vähän hassuja ratkaisuja. Turhan kapea tuo ruokailutila ja ihan hassussa paikkaa jääkaappi. Mutta aika pikkujuttuja. Joku kritisoi pohjakuvaa. Myös mun mielestä se näytti typerältä sen piirustuksen perusteella, mutta sitten taas kuvia katsomalla näyttikin ihan kivalta.

Käykää ihmeessä katsomassa, muuten jää kaivelemaan :)

Siis täh? Jos te olette ostamassa asuntoa, niin onko teille tärkeitä keittiönkaapit? Mä kiinnittäisin huomiota, tuleviin remontteihin taloyhtiössä, mitä rempattu taloyhtiössä, muita ongelma kohtia taloyhtiössä.. Ne maksaa! Keittiön nyt uusiin halvalla ja laittaa uutta tapettia ja laminaatit....

En tiedä mitään alueesta, jolla asunto on, mutta kai mä tuossa voisin asua. On kyllä ahtaan näköinen noissa kuvissa ja jotenkin, öööh, hankala? Mutta väliaikaisena, parin vuoden kotina tuo menisi.

Ihan kivannäköinen peruskoti, siistiltäkin näytti. Keittiön mahtuu ruokapöytä ja olohuone on helppo sisustaa. Ulkoapäin ei kovin kutsuva, mutta tärkeämpää on se, mitä sisällä on.

Yhteistyössä