H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:tässä kuvassa ei tuo oikea silmäkään ihan normaalilta näytäeihän sen mustuaisen kuulu noin piiloon mennä
?????????????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:tässä kuvassa ei tuo oikea silmäkään ihan normaalilta näytäeihän sen mustuaisen kuulu noin piiloon mennä
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Tuossa kuvassa näkyi tuo valkoinen vasemmassa silmässä jo ennen kuin poistin punasilmäisyyden kuvasta. Eli ei siis liity siihen.
Onhan tuo pakko tutkituttaa, jo oman mielenrauhankin takia.
Mä en hae mitään sääliä tällä, Micael on aivan ihana poika. En anna tuollaisten pikku vikojen siihen vaikuttaa
Halusin vain kysyä teidän mielipidettä tähän asiaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Täytyy viimeistään maanantaina soittaa ja kysyä asiaa. Saispahan ainakin selvyydenToivottavasti.
Aivan loisto juttu jos mitään ei ole! Mut katotaan, jos päästäs tutkimuksiin.
17.9 meillä on neurologille aika hermovian takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Täytyy viimeistään maanantaina soittaa ja kysyä asiaa. Saispahan ainakin selvyydenToivottavasti.
Aivan loisto juttu jos mitään ei ole! Mut katotaan, jos päästäs tutkimuksiin.
17.9 meillä on neurologille aika hermovian takia.
Meillä on järkkärikamera itsellä ja sillä ei tuota tapahdu, mutta olen tosi usein huomannut meidän lasten silmissä tuon aivan saman ilmiön jos kuva otettu jonkun kaverin pokkarikameralla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :http://www.daisyseyecancerfund.org/Photos/Symptoms/leuko-Grace1.gif
Tässä kuvassa on silmäsyöpä.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:en toki halua pelotella mutta juuri silmäsyövästä olen nähnyt doksan. Siinä se paljastui äidille juuri valokuvan kautta ja ymmärsi hakeutua hoitoon ja lapsi pelastettiin :hug: :hug: :| . Pakko saada kunnon tutkimukset eikä hyssyttelyä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:miksei tällaisia kerrota missään että ihmiset tietäis olla tarkkana? jos kerran muutoin ei tuollaiset välttämättä oireile.
Alkuperäinen kirjoittaja m:miten silmäsyöpä todetaan lääkärissä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hä?:miksei tällaisia kerrota missään että ihmiset tietäis olla tarkkana? jos kerran muutoin ei tuollaiset välttämättä oireile.
No aikuiset osaa itse ilmaista kyllä niistä muistakin oireista mitkä liittyy näkökykyyn. Pienet lapset ei oikein osaa itse ilmaista onko jokin vikana vai ei.