Mitä mieltä olette tästä? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirkku87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa kuvassa näkyi tuo valkoinen vasemmassa silmässä jo ennen kuin poistin punasilmäisyyden kuvasta. Eli ei siis liity siihen.
Onhan tuo pakko tutkituttaa, jo oman mielenrauhankin takia.

Mä en hae mitään sääliä tällä, Micael on aivan ihana poika. En anna tuollaisten pikku vikojen siihen vaikuttaa :)
Halusin vain kysyä teidän mielipidettä tähän asiaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:
Tuossa kuvassa näkyi tuo valkoinen vasemmassa silmässä jo ennen kuin poistin punasilmäisyyden kuvasta. Eli ei siis liity siihen.
Onhan tuo pakko tutkituttaa, jo oman mielenrauhankin takia.

Mä en hae mitään sääliä tällä, Micael on aivan ihana poika. En anna tuollaisten pikku vikojen siihen vaikuttaa :)
Halusin vain kysyä teidän mielipidettä tähän asiaan :)

Aivan ihanan näköinen poika tosiaan on. Ihana mussukka:)
Tutkituttaa tosiaan sittenhän tiedätte eikä tarvii enää miettiä.

Täytyy viimeistään maanantaina soittaa ja kysyä asiaa. Saispahan ainakin selvyyden :) Toivottavasti.
Aivan loisto juttu jos mitään ei ole! Mut katotaan, jos päästäs tutkimuksiin.

17.9 meillä on neurologille aika hermovian takia.

Täytyy viimeistään maanantaina soittaa ja kysyä asiaa. Saispahan ainakin selvyyden :) Toivottavasti.

Meillä on järkkärikamera itsellä ja sillä ei tuota tapahdu, mutta olen tosi usein huomannut meidän lasten silmissä tuon aivan saman ilmiön jos kuva otettu jonkun kaverin pokkarikameralla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä on järkkärikamera itsellä ja sillä ei tuota tapahdu, mutta olen tosi usein huomannut meidän lasten silmissä tuon aivan saman ilmiön jos kuva otettu jonkun kaverin pokkarikameralla.

Toivotaan että on vaan kamerasta ja valoista johtuvaa.
Väkisinkin vaan hieman huolettaa, kun muutenkin vasen silmä ei ole terve.

:o en toki halua pelotella mutta juuri silmäsyövästä olen nähnyt doksan. Siinä se paljastui äidille juuri valokuvan kautta ja ymmärsi hakeutua hoitoon ja lapsi pelastettiin :hug: :hug: :| . Pakko saada kunnon tutkimukset eikä hyssyttelyä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
http://www.daisyseyecancerfund.org/Photos/Symptoms/leuko-Grace1.gif

Tässä kuvassa on silmäsyöpä.

Mun toinen silmä on JOKA kuvassa ton näkönen. Johtuu siitä kun on tehty lasiaisenpoistoleikkaus ja silmä on täytetty nesteellä!
Että ei aina tarkota syöpää.
Tai sit mulla on silmäsyöpä... Miten se todetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:o en toki halua pelotella mutta juuri silmäsyövästä olen nähnyt doksan. Siinä se paljastui äidille juuri valokuvan kautta ja ymmärsi hakeutua hoitoon ja lapsi pelastettiin :hug: :hug: :| . Pakko saada kunnon tutkimukset eikä hyssyttelyä!!!

Tollasia juttuja olen tosiaan netistäkin lukenut.
Ja joissakin tapauksissa on ollut vain yhdessä valokuvassa. Niin kuin meilläki tähän mennessä.
Haluan kyllä tän tutkituttaa, nostan metelin, jos muuten ei meinata suostua...
Kiitos

:hug:

siis onko hyvä jos kuvassa on punasilmä vai huono? mitä jos on välillä ja välillä ei ole. voisko joku vääntää rautalangasta? en näe mitään outoa ekassa kuvassa. punasilmäisyys vain poistettu.

Madeleine-Robb-detected-eye-cancer-msnbc.jpg

Silmäsyöpä, heijaste ei ole punainen tai punerva vaan tuommoinen vaalea.

Mutta toisaalta tässä tarinassa puhutaan myös punaisesta leimahduksesta http://www.dailymail.co.uk/health/article-1049618/Baby-saved-friend-spots-eye-cancer-clue-photograph-emailed-girls-mother.html

Mut syöpäsivut taas puhuu vain valkoisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
miksei tällaisia kerrota missään että ihmiset tietäis olla tarkkana? jos kerran muutoin ei tuollaiset välttämättä oireile.

No aikuiset osaa itse ilmaista kyllä niistä muistakin oireista mitkä liittyy näkökykyyn. Pienet lapset ei oikein osaa itse ilmaista onko jokin vikana vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hä?:
miksei tällaisia kerrota missään että ihmiset tietäis olla tarkkana? jos kerran muutoin ei tuollaiset välttämättä oireile.

No aikuiset osaa itse ilmaista kyllä niistä muistakin oireista mitkä liittyy näkökykyyn. Pienet lapset ei oikein osaa itse ilmaista onko jokin vikana vai ei.

eli että pystyis olemaan lasten kanssa tarkempi.

Yhteistyössä