Mitä mieltä olette tästä? Seksittömyydestä parisuhteesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Itse suoraan sanottuna tyrmistyin. 2-3 vko seksittömyyttä ja mies melkein pohtii uuden naisen etsimistä! Toivottavasti eivät koskaan tee lapsia... Lainattu toiselta anonyymipalstalta:

''Minä olen seurustellut jo pitkään, mutta tällä hetkellä on vitutus melko suurta ja melko "jätetty" olo johtuen siitä, että tyttöystävä on pihdannut jo pari-kolme viikkoa väsymykseen yms. vedoten, eikä ole ensimmäinen kerta.

Jos realisteja ollaan, niin muilta osin parempaa naista en Suomesta tule löytämään. Joten siinä mielessä akan dumppaaminen ja uuden etsiminen ei ihan hirveästi nappaa. "Maailma" on naisia täynnä, mutta juuri nyt ei jaksaisi lähteä uutta naista maailman ääristä etsimään.

Toista miestä sillä ei 100% varmasti ole, ja seksi on ihan hyvää molemminpuolisesti silloin harvoin kun siihen touhuun päästään. "Väsymys" on siis tässä tapauksessa varmasti ihan oikea syy, vaikka sen ei kyllä pitäisi antaa vaikuttaa noin paljon seksielämään. Akka ei selvästikään ymmärrä seksin merkitystä parisuhteessa.''

No ehkä kyseinen mies on onnistunut löytämään "hyvän akan", mutta tällä em naisella ei selvästikään ole käynyt yhtä hyvä säkä miehen kanssa.... :D
Meillä oli juuri selibaattia 2kk3vk (2kk loppuraskauden vuoksi ja päälle vielä 3vkoa synnytyksen jälkeen...) ja ennen muksujakin saattoi mennä muutamia viikkoja niin ettei yksinkertaisesti kumpikaan edes jaksanut ajatellakaan koko asiaa (molemmat teemme fyysisesti raskasta työtä, meillä siis lemmitään pääsääntöisesti vapaapäivinä ;) ) ja välillä pannaan kuin pienet puput viikon verran. Onhan siinä suhteessa ja yleensäkin arjessa muutakin kuin se seksi... Seksi on toki tärkeää, mutta onko se ihan oikeasti se kaikkein tärkein asia parisuhteessa? Minusta ei

Mies vaikuttaa TODELLA nuorelta tai muuten vain lapselliselta... Ehkä se ois tuon naisenkin etu, että ettis uuden. Varsinkin, jos on noin kaavoihin kangistunut, että seksiä PITÄÄ harrastaa iltaisin - jos siis naisen väsymys hänenkin mukaansa oikea syy.

[QUOTE="vieras";26161165]No kyllä mä nyt näin naisen näkökulmasta sanon et mä en kestäis jos mies ei antais kolmeen viikkoon..[/QUOTE]

Kyllä sen kestää kun ei oo vaihtoehtoja (ja omistaa leluja).
oikeesti - 2-3viikkoahan ei oo ees paha vielä, meillä ihan normaalia nykyään, saattaa mennä joskus (onneksi harvoin) kaksi kuukauttakin.
Jos suhde on muuten kunnossa niin kyllä ilmankin pärjää.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26161188:
Kyllä sen kestää kun ei oo vaihtoehtoja (ja omistaa leluja).
oikeesti - 2-3viikkoahan ei oo ees paha vielä, meillä ihan normaalia nykyään, saattaa mennä joskus (onneksi harvoin) kaksi kuukauttakin.
Jos suhde on muuten kunnossa niin kyllä ilmankin pärjää.

meillä on molempien raskauksien aikana about rv 20 asti alkanu selibaatti.joka kestäny viellä parisen kuukautta synnytyksen jälkeenkin. asiasta molemmilla kerroilla puhuttiin eikä ollu ongelma kummallekkaan. ite kun olin niin samperin kipeä molemmissa raskauksissa niin seksi oli se viimeinen asia mikä mieleen tuli. niinkuin myös miehelle. ja nytkin kun ei raskaana ole niin normaalia meillä on n.1-2x kuussa.

Mulle ei riittänyt seksiä pari kertaa kk, kun olin lapseni isän kanssa. Ero siis tuli ja vaikka en ole kenenkään miehen kanssa asunut tuon jälkeen, olen silti saanut ainakin kerta viikkoon seksiä. Useammin kuitenkin yleensä kuin kerta viikkoon :)

Ennen miehen sairastumista meillä saattoi olla kuukauden taukojakin seksissä. Välillä sitten toisinkin päin. :D mutta nyt ei miehen sairauden takia olla kohta 4 kuukauteen touhuttu mitään, enkä tiedä vaikka menisi vuosia seuraavaan kertaan, saatika yhdessä enää koskaan. :(

Mäkään en nyt oikeasti tajua, että miten joku voi ottaa satunnaisen parin viikon seksittömyyden melkein suhteen loppumisena! Kundi on joko seksiriippuvainen ja/tai ääliö. Ja kannattaisiko ehkä miettiä miksi sitä naista väsyttää ja miten voi häntä auttaa, eikä vinkua.

Meillä kertyi synnytyksen molemmin puolin yhteensä melkein vuoden tauko (riskiraskaus ja hyvin tiivis vauva-aika), eikä mies valittanut kertaakaan. Välillä hän oli se joka ei jaksa. Ja ihan hyvin oli touhut vielä mielessä kun tauon jälkeen palasimme niiden pariin :)

Yhteistyössä