Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että silleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että silleen

Vieras

Oltiin menossa tekemään ensimmäistä tapaamissopimusta lastenvalvojalle tossa 3v sitten. Ex mieheni vaati minua maksamaan hänen menetetyt ansionsa siltä päivältä...
Aikoi viedä lapsemme etelään sukunsa kanssa, vaati minua maksamaan lasten lentoliput
Kysyi miten korvaan hänelle sen että pitää lapsiamme sen 2 viikkoa tavallaan ylimääräistä
Vaati viime vuonna minulta lisää rahaa koska lapsemme kesäloman aikana söivät kuulemma paljon(höh 3 ja 5 vuotiaatko)
Ilmoitti että ei voi ottaa lapsia tänä kesänä kahdeksi viikoksi tapaamissopimuksen mukaan koska hänellä ei ole vuosilomaa....koska on työtön, myöhemmin se muuttui siihen että hän ei voi ottaa lapsia siksi koska on työtön työnhakija ja jos liitto saa tietää niin hän ei saa rahaa..
ja kun muutti yhteen uuden puolison kanssa jolla yksi oma lapsi, väitti kivenkovaa ettei meidän lapsista enää edes minimiä joutuis maksaa mulle, siis elareita......

lapsi parat. Ansaitseeko tuollainen "isä" lapsiaan ollenkaan? Tuntuu, ettei oikeasti edes halua tavata heitä ja yrittää tahallaa hankaloittaa tilannetta niin, että lopulta sanot, ettei lapset halua enää mennä isän luo. Eikö se mene niin, että se maksaa kulut kenen luona lapset milloinkin ovat? Et sinäkään varmaan vaadi exältä ylimääräisiä ruokakuluja silloin kun lapset pyytää ruokapöydässä toisen annoksen. :kieh: Taitaa olla uusi perhe parempi ja "entiset" lapset ei enää kiinnosta.

en minäkään vaadi häneltä rahaa jos vien "omalla" ajallani lapset etelään, minähän ne sinne haluan viedä niin minä sen maksan, saa myös hänkin tehdä samoin.
Näihin en ole suostunut, koitti tuossa parisen kuukautta sitten saada elareita pienemmäksi mutta en siihenkään suostunut, lasten lääkärikäynnit kuten myös esikoisen silmälääkäri(yksityinen) ja silmälasit maksan itse.
Enkä tosiaan tajua minkätakia pitää tolleen vetää asiat en mä sille sano että kuinka rahaa on vähän, ruokaa ei riitä ynnä muuta mitä koko ajan saan heiltä, joka kerta kun lasten pitäisi heille tulla niin alkaa sama show, rahaa ei ole ja kuinka rankkaa se kolmen lapsen kanssa on plaaplaaplaa
Mä olen kotona itse kolmen lapsen kanssa ja kun tytärpuoleni on täällä niin jopa neljän lapsen jos mieheni on töissä. Olenkin sanonut exälleni että jos tämä on tosiaan näin hankalaa heiltä niin suostukoot sitten siihen että antaa yksinhuoltajuuden mulle, mutta eipä siihen ainakaan suostu

Mä soitin ex mieheni liittoon ja kysyin asiaa, he olivat ihan äimänkäkenä sitä että mitä se heille kuuluu jos työtön pitää lapsia luonaan 2 viikkoa. Soitin myös lastenvalvojallekkin tuosta kesälomasta, hän oli sitä mieltä että ei saa takertua sanaan vuosiloma...joten sopimuksesta pidetään kiinni, hän saa luvan ottaa lapsensa kesälomaksi, kehtas vielä eksä väittää että ajan vain omaa etuani, vaikka tapaamissopimus on tehty lasten etua ajatellen...

Yhteistyössä