Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisi

Vieras
Meillä olisi sellainen tilanne että vauva 7 kk ja minulle tarjoutui tilaisuus lähteä töihin n. 150 km päähän asuinpaikkakunnaltamme. työ kestäisi n. 2 kk, mahdollisesti pidempään. eli sen takia ei kannattasi muuttaa ennenkun on varma jatko. Mieheni on työtön eli sen puolesta minun pitäisi mennä töihin ja mies jäisi hoitamaan vauvaa siksi aikaa tänne kotiin.. tulisin aina viikonlopuiksi kotiin.mitä mieltä siis olette, jos jätän vauvan viikoksi isänsä hoitoon ja tulen taas viikonlopuksi kotiin? onko teidän mielestä "väärin"?

Voi luoja..Sama se kai on onko vauva äitinsä vai isänsä kanssa viikot.Monillahan on just se tilanne,että isä on viikot muualla töissä ja äiti hoitaa vauvaa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Miksi et ota vauvaasi mukaan duuniin, ei voi olla niin sydämettömiä työnantajia että ei antaisi olla 7Kk.ikäisen vauvan mukana äidin töissä.

Millä planeetalla elät?

Toivottavasti mun työpaikalla ei ainakaan kukaan ala ryysätä vauvaansa mukana meidän muiden ja asiakkaiden riesana...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja sisi:
Mitä mieltä olette?
Saa aivan tosi sivistymättömän kuvan kun otsikkoon laitetaan mistä on kyse vaan laitetaan ympäripyöreä kysymys.

Sun lauseessa ei ole järkeä.. ;)

joo veikkaan, että työ ravintolan keittiössä oikein onnistu vauvan kanssa

hups, vähän väärään paikkaan tuli kirjotettua :D

Kyllähän vauva sua ikävöisi ja varmasti alkaisi sua vierastamaankin. Mutta jos isä on nytkin ollut paljon vauvan touhuissa mukana, ei vauva varmasti vahingoittuisi kuitenkaan. Miten sinun oma sydämesi kestäisi olla erossa vauvasta, sitä pitää myös kovasti miettiä? Biologia on muovannut äiti-ihmisen niin, että pitää henkistä napanuoraa aika tiukalla myös äidin puolelta. Mutta kahden kuukauden kokeilu ei kuulosta lopulliselta..

Riippuu jonkin verran siitä,tuntuuko vauva olevan kovasti enemmän sinun perään kuin isänsä.Jos olette vauvan silmissä tasa-arvoiset vanhempina ei ongelmia taida olla.Mutta miksi kukaan lähtisi tuommoiselle työmatkalle vain 2kk takia?Ymmärtäisin pohdinnan,jos kyseessä olisi edes vuoden keikka,jolloin jopa muutto voisi olla kannattava,mutta kaksi kuukautta..Mä en kyllä lähtis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi luoja..Sama se kai on onko vauva äitinsä vai isänsä kanssa viikot.Monillahan on just se tilanne,että isä on viikot muualla töissä ja äiti hoitaa vauvaa kotona.

Nojoo noin päin se oliskin paljon helpompi ajatella jos se olisi isä joka sinne töihin menisi.. mutta kun tarvitsemme kipeästi rahaa ja muualta sitä ei tule kun töitä tekemällä..kyllähän siinä äidin sydän särkyisi mutta kaikkia vaihtoehtoja pitää valmiiksi jo miettiä..

minä en ainakaan raaskisi lähteä tuossa vaiheessa vielä.eri asia jos isä ja vauva olisivat keskenään vain töissäolon ajan (esim 8h) ja sitten illalla vauva olisi myös äidin kanssa..mutta kyllä minä sen ymmärrän että joskus on tehtävä vaikeita päätöksiä, varsinkin nykypäivänä kun niitä töitä ei noin vaan saadakkaan..

Jos itsestäsi tuntuu, että pystyt olemaan viikot erossa lapsesta, niin miksei. Entä se vaihtoehto, että olisitte koko perhe aina viikot toisella paikkakunnalla. Jos työ muuttuu vakituiseksi, niin voisitte vaihtaa paikkakuntaa pysyvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jos itsestäsi tuntuu, että pystyt olemaan viikot erossa lapsesta, niin miksei. Entä se vaihtoehto, että olisitte koko perhe aina viikot toisella paikkakunnalla. Jos työ muuttuu vakituiseksi, niin voisitte vaihtaa paikkakuntaa pysyvästi.

No tottakai se olisi paras vaihtoehto että kaikki menissimme sinne mutta ei meillä ole varaa maksaa kahden asunnon vuokraa yhtäaikaa..sinne menis ne kaikki mitä työllä hankkii suurinpiirtein

Yhteistyössä