Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei.
Minulla on tälläinen tilanne elämässä, että olen seurustellut miehen kanssa kohta viisi vuotta. Olemme vakavissamme ja suhde tuntuu muuten hyvältä, mutta asumme eri kaupungeissa. Välimatka ei ole pitkä ja julkisiakin kulkee. Itselläni on ollut auto koko suhteen ajan (muuten tuskin olisi) ja olen ollut aina se joka mahdollistaa tapaamisemme. Tapaamme monta kertaa viikossa ja olen AINA se osapuoli joka raahaa kamansa ja itsensä miehen kämpille. Olin silloinkin, kun välimatkaa oli huomattavasti pidempi. Uskon, ettei mies näkisi samaa vaivaa vuokseni vaan sihde olisi hiipunut jo ennen alkamistaan. Olen ottanut useamman kerran vuosien aikana tämän puheeksi. Olen ajatellut aika, että onhan se helpompi kun minulla on tuo auto. Mutta faktahan on se, että miehelläni on puolta parempi palkka mutta ei sijoita autoon koska ei sitä tarvite. No ei kai tarvitsekaan, kun minulla on. Tässäkohtaa tahdon vielä muistuttaa, että muutin lähemmäs miestä juuri välimatkan takia. Silti taas potuttaa se että 11h työpäivien jälkeen ajelen vielä miehen luo jotta näkisimme.

Mitä mieltä olette? Jos olisit minä duostuisitko kudtantamaan aauton ja bensat ja olemaan se joka aina vuodesta toiseen huolehtii yhteisestä ajastanne? Odottelisitteko milloin mies ilmestyy vuorostaan sinun luo jos ei sinua ala näkymään? Vai mitä oikeen tekisit?

Jos olisin sinä, katsoisin pitkään ja hartaasti peiliin samalla miettien minkä helvetin takia väsäsin näin typerän aloituksen. Miksi niitä ongelmia pitää tehdä asioista, jotka eivät sellaisia oikeasti ole?

Vie se auto huoltoon siihen asti kun tarvii vaihtaa talvirenkaat. Näet sitten. Pesetät sisäosat kunnolla jne. Lepäilet rauhassa omassa kodissa ja nautit elämästä.

Sillon ko meillä oli kaukosuhde ja itse olin opiskelija, puoliso töissä, niin puoliso maksoi junat, koska oli rahaa ja minä matkustin, koska oli aikaa. Ei oltais nähty, jos asetelma olisi ollut jokin muu, sillä se ei olisi ollut mahdollista. hehee.

Jos olisin sinä, katsoisin pitkään ja hartaasti peiliin samalla miettien minkä helvetin takia väsäsin näin typerän aloituksen. Miksi niitä ongelmia pitää tehdä asioista, jotka eivät sellaisia oikeasti ole?

Otan osaa yltäkylläiseen negatiivisuuteesi. Onnittelen siinä sivussa siitä että elämässäsi on suuria oikeita ongelmia. Ap. Myy autosi eihän tota jaksa

En olisi tuollaisen miehen kanssa. Ei naiset aja miesten luo, vaan miehet juoksee naisen perässä.

Samaa mieltä.
Sää olet nyt helppo ratkaisu miehelle pitämään seuraa.

Sanot että autoon tuli joku vika eikä sulla ole varaa korjata sitä.. Ja katsot sit mikä tilanne on.
Joo olen siinä ap sun kanssa samaa mieltä, että naisenkin pitää panostaa välillä että mies tietää naisen olevan tosissaan, mutta mutta....... Sanotaanko näin, että kyllä saa äijä tarjota hemmetin hyvät pihvit ja hemmetin hyvää seksiä että itse viittisin 5vuotta ajella.......(y)

Tää on kyllä kanssa huomionarvoinen juttu!
Mä olen valmis ajamaan pidemmällekin saadakseni herkullisen päivällisen.

Kyllä se itselläkin oli että jos mies tuli mun luo kylään, niin tein hänelle ruuat. Toisaalta, jos joku tuli naapurikylästä treffeille mun kaupunkiin, mentiin keskustaan treffeille, elokuviin tms, niin silloin maksoin omani tai mies tarjosi ruuat tai jotain pientä kohteliaisuudesta.

Niin, no... kummassa on parempi pyykkikone? Tai siistimpää? Miksi?
Enhän syyllistä kumpaakaan?

Hmm... Nyt en ymmärtänyt pointtiasi? Eli pitäisikö ruveta siivoamaan myös, kun miehenluona käyn? Kiikutanko myös omat vaatteeni miehen kämpille pesuun? Vai kutsunko miehen siivous seuraksi joka sunnuntai luokseni? Silloin ei ainakaan miestä näkyisi! Muuta en osannut tästä nyt päätellä. - Aloittaja :D

Hmm... Nyt en ymmärtänyt pointtiasi? Eli pitäisikö ruveta siivoamaan myös, kun miehenluona käyn? Kiikutanko myös omat vaatteeni miehen kämpille pesuun? Vai kutsunko miehen siivous seuraksi joka sunnuntai luokseni? Silloin ei ainakaan miestä näkyisi! Muuta en osannut tästä nyt päätellä. - Aloittaja :D
todella, kävi mielessä, et siivoatko pikkusen aina kun käyt siellä:whistle: