Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Siis ihan mistä nyt vaan, mitä nyt sattuu tulemaan mieleen.

Säästän vaivaa kaikilta "mitä olette mieltä..."-aloituksen suunnittelijoilta. Kerrankin olen tehokas.

Lääkärien vastaanottoajat on turhia. Ensin jonotetaan tunti että päästään sisälle. Sisällä istutaan kaksi minuuttia jonka aikana lääkäri ei tutki papereita tai kysy oireita, ilmoittaa vain että seurataan ongelmaasi vielä pari kuukautta. Tätä mieltä minä.

Mua rassaa lapsi, joka ei tajua, että yhdet juhlakengät on hälle pienet, eikä ne enää mene kiinni. Nyt se kiukuttelee mulle selän takana, että laittaa ne kengät kiinni ja MÄ EN SAA NIITÄ KIINNI!!!!!!!!!!! |O Millon 4-v uhma loppuu?? Voisko joku ystävällisesti kertoa? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mua rassaa lapsi, joka ei tajua, että yhdet juhlakengät on hälle pienet, eikä ne enää mene kiinni. Nyt se kiukuttelee mulle selän takana, että laittaa ne kengät kiinni ja MÄ EN SAA NIITÄ KIINNI!!!!!!!!!!! |O Millon 4-v uhma loppuu?? Voisko joku ystävällisesti kertoa? :ashamed:

Se kiihtyy pikku hiljaa ja on pahimmillaan tossa 6-v nurkilla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Voi jummijammi. :headwall: Sitä odotellessa...

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Jep. Meidän 5½-vuotias on nykyisin sangen.... noh. Miten sen nyt sanoisi... uhmakas :D

Juu ja meidän 6,5v on myös melkoinen kiukkupussi tai paremminkin vastarannankiiski.

Ja kun soppaan lisätään tuittu 3v ja täystuho 2v ja lisäksi 2kk vauva, niin.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:

Jep. Meidän 5½-vuotias on nykyisin sangen.... noh. Miten sen nyt sanoisi... uhmakas :D

Juu ja meidän 6,5v on myös melkoinen kiukkupussi tai paremminkin vastarannankiiski.

Ja kun soppaan lisätään tuittu 3v ja täystuho 2v ja lisäksi 2kk vauva, niin.. :snotty:

Koita pitää pää kasassa! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:

Mulla on jo ihan tarpeeksi siinä, kun mulla on toi vastarannankiiski ja sen päälle tuittu 3-vuotias ja sitten toi 2kk vauva :D Toi isoin alottaa vähän joka toisen lauseen sanoilla "jos mä en saa niin mä kyllä". Loput alkaakin sitten sanoilla "no joo just, just tän takia mä en olis halunnut..." :laugh:

Tässä vielä jos olis 2-vuotias täystuho, niin aaarg sentään. Nostan hattua :D

Yhteistyössä