Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähän pelkään mitä sieltä on tulossa. Kun ajatuksissa pyörii vain se et mitäs jos saan lahjasta vaan lisää mielipahaa vanhojen päälle.

Okei, mikä tää sun miehen ja sun kaverin juttu oikein on? Onko sulla syytä epäillä jotain, vai miksi olet niin varpaillaan? Jos mies osti vaikka sinulle jotain alusvaatteita, eikä tajua niistä itse mitään?

Puhuuko mies teidän ongelmista sille kaverille, vai mikä siinä kriippaa?

En ymmärrä miksi pitää puolison selän takana pitää yhteyttä. Ollaan toki kavereita toistemme kavereiden kanssa, mutta niin, että toinen on siinä mukana. Eli en ole yksin miehen kavereiden kanssa esim. kahvittelemassa eikä hän käy mun kavereiden kanssa yksin missään. Olikohan tarpeeksi epäselvästi selitetty? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana tänään:
Mitä mieltä olette? Ylireakoinko taas?

Mies kävi eilen kahvilla mun hyvän ystävän kanssa. Sekä mies että tämä ystävä tietävät että en pahemmin perusta niiden yhteydenpidosta kun aikaisemmin he pitivät yhteyttä multa salaa. He ovat keskustelleet mun joululahjoista. Tarkemmin en asiasta tiedä mut pahoitin mieleni todella pahasti ja olen jo valmiiksi tulevia lahjojani vastaan. Miehen päälle en voi katsoa ku tekee niin pahaa. Ylireakoinko taas vai onko mielipahani ns. oikeutettua?

jos aijemmin ovat pitäneet yhteyttä salaa voipi olla ollut jotain säpinääkin..
:hug:

Koska kysyit asiaa niin siitähän paistaa jo heti suoraan läpi se, että et luota. Onko luottamuspulaa mieheen vai kaveriin? Molempiin? Tuntevatko mies ja kaveri tosi hyvin toisensa? Seurusteleeko kaverisi vakavissaan vai onko isku päällä kaikkia miehiä kohtaan? Mieti näitä ja puhu vielä miehesi kanssa. Outoa mun mielestä, että joululahjasta ei voi sopia puhelimitse...

Vähän pelkään mitä sieltä on tulossa. Kun ajatuksissa pyörii vain se et mitäs jos saan lahjasta vaan lisää mielipahaa vanhojen päälle.

Onko aiemmin jo tapahtunut jotain? Juuri näiden kahden välillä? Vai miehelläsi ollut joku muu nainen? Vai jotain ihan muuta?

Huh huh... :o
Aikamoista vääntöä. Mä kyllä pahoittaisin mieleni kans, vaikken mitään sen kummempaa varmasti epäiliskään. Ei jotenkin mee vaan mun jakeluun, et miks pitää kahvitella ja tapailla puolison ystävää ilman puolisoa!! Tai pitää yhteyttä salaa toiselta!!!
Eikös parisuhteessa kuitenkin olla tilivelvollisia toiselle siinä määrin, et kyllä pitää pystyä kertomaan ketä tapailee ja kenen kanssa on tekemisissä noin yleensä?
En siis oo mikään kyttääjä, et kyyläisin mieheni menoja ja tuloja silmätarkkana, saati sitten et puhelinta tutkisin, mutta kyllä meillä ainakin kerrotaan ihan oma-aloitteisesti kumppanille minne ollaan menossa ja kuka on soitellu yms... :xmas:

apua apua... Nyt tuli niin paljon asiaa että pitää oikein miettiä... en usko että niillä on mitään säpinää ollu. Ainakin molemmat sen jyrkästi kieltää (niinku kaikki aina kieltää). Kaverini ei seurustele kenenkään kanssa. Ja silloin aikaisemmin kun ovat salassa yhteyttä pitäneet niin kaverini ilmeisesti oleti että minä tiedät. Vaatteita mies ei kuulemma suostu mulle ostaa ku ei osaa niitä hankkia et en usko että liittyy siihen. Mut niinku jo aikaisemmin kirjoitin, mulla on todella huono itsetunto ja pelkään petetyksi ja jätetyksi tulemista. Mies ja ystäväni ovat tutustuneet kunnolla vasta lähiaikoina ja silloin alkasi tämä yhteydenpito. Jäikö jotain kertomatta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko aiemmin jo tapahtunut jotain? Juuri näiden kahden välillä? Vai miehelläsi ollut joku muu nainen? Vai jotain ihan muuta?

Vuosi sitten sain kuulla että oli deittaillu kännykällä 1,5 VUOTTA mun selän takana. Tämän jälkeen piti yhteyttä SALAA mun toiseen kaveriin useamman kuukauden ja tämän jälkeen tähän kaveriin josta nytkin on kyse. Tässä vähän taustaa peloilleni

Ootko sanonut miehellesi, että pelkäät jätetyksi tulemista? Meillä toimitaan siten, että molemmilla on ystäviä molemmista sukupuolista. Meillä on kaverit aika yhteisiä, joten on semmonen sopimus, että tavataan vastakkaisen sukupuolen kavereita sitten aina yhdessä, niin kukaan ei voi luulla, että tekeillä on mitään outoa, eikä sellaista mahdollisuuttakaan pääse ikinä syntymään.

apua apua... Nyt tuli niin paljon asiaa että pitää oikein miettiä... en usko että niillä on mitään säpinää ollu. Ainakin molemmat sen jyrkästi kieltää (niinku kaikki aina kieltää). Kaverini ei seurustele kenenkään kanssa. Ja silloin aikaisemmin kun ovat salassa yhteyttä pitäneet niin kaverini ilmeisesti oleti että minä tiedät. Vaatteita mies ei kuulemma suostu mulle ostaa ku ei osaa niitä hankkia et en usko että liittyy siihen. Mut niinku jo aikaisemmin kirjoitin, mulla on todella huono itsetunto ja pelkään petetyksi ja jätetyksi tulemista. Mies ja ystäväni ovat tutustuneet kunnolla vasta lähiaikoina ja silloin alkasi tämä yhteydenpito. Jäikö jotain kertomatta?

No mun mielestä aika jännä, että sitten heti tiiviisti pitävät yhteyttä jos vasta äskettäin ovat tutustuneet. Luulisi nyt molempien kunnioittavan sua. En mä ainakaan heti ole mieheni uusien kavereiden kanssa kahville juoksemassa. Me käymme kolmestaan jos käymme. Kuullostaa pahalle mun korviin...

Kyllä minua vähän ihmetyttäisi jos mieheni olisi käynyt kahvilla ystäväni kanssa. Lahjahommat voi hoitaa s-postitse tai puhelimella. Sittenhän se lahjakin olisi ollut yllätys jos siitä ei tiedä mitään mutta nyt sekin yllätys meni hukkaan kun etukäteen kysellään pahastumisia ja kerrotaan kahvittelun tarkoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja EveLiie:
Kyllä minua vähän ihmetyttäisi jos mieheni olisi käynyt kahvilla ystäväni kanssa. Lahjahommat voi hoitaa s-postitse tai puhelimella. Sittenhän se lahjakin olisi ollut yllätys jos siitä ei tiedä mitään mutta nyt sekin yllätys meni hukkaan kun etukäteen kysellään pahastumisia ja kerrotaan kahvittelun tarkoitus.

Olis todellakin helpompi olla jos ei tietäisi koko asiasta. Mutta kaverini ajatteli ystävällisesti kysyä että häiritseekö ja... no tässähän se näkee että häiritsee.

Vuosi sitten sain kuulla että oli deittaillu kännykällä 1,5 VUOTTA mun selän takana. Tämän jälkeen piti yhteyttä SALAA mun toiseen kaveriin useamman kuukauden ja tämän jälkeen tähän kaveriin josta nytkin on kyse. Tässä vähän taustaa peloilleni

Mun mielestä avainkysymys tässä on se, miksi miehesi joutuu pitämään yhteyttä salaa sun kavereihisi?? Oletko niin mustasukkainen, ettet kestä jos miehellä on naispuoleisia kavereita (oletan, että ovat hänenkin kavereitaan, kun kerran pitävät yhteyttä keskenään)? Vai onko miehelläsi säpinää ympäriinsä ja suhteessa mättää joku muu asia?

On aika outoa, jos mies tuntee vetoa juuri sinun kavereihisi, ja on yhteydessä seläntakana tai ylipäätään. Kaikkea ei tarvi jakaa kaikkien kesken SIltä se kuulostaa. Kuinka moni ap liian mustasukkaisena oleva hyväksyisi sen, että mies "löytää" uusia "ystäviä"????

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

Mun mielestä avainkysymys tässä on se, miksi miehesi joutuu pitämään yhteyttä salaa sun kavereihisi?? Oletko niin mustasukkainen, ettet kestä jos miehellä on naispuoleisia kavereita (oletan, että ovat hänenkin kavereitaan, kun kerran pitävät yhteyttä keskenään)? Vai onko miehelläsi säpinää ympäriinsä ja suhteessa mättää joku muu asia?

Suhteemme alussa olis niin mustasukkainen että sain raivarit kaikista vieraista naisista. Mutta nykyään se on jäänyt jo pois ja mieskin on sanonut että en hermostu asiasta enää niinku ennen. Eli mies kyllä voisi mulle mainita asioista mutta ku ei puhu. Olen yrittänyt sanoa ettei siinä kaverillisessa yhteydenpidossa ole mitään pahaa jos vain minäkin tiedän asiasta. Mutta silti asia salataan.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

Suhteemme alussa olis niin mustasukkainen että sain raivarit kaikista vieraista naisista. Mutta nykyään se on jäänyt jo pois ja mieskin on sanonut että en hermostu asiasta enää niinku ennen. Eli mies kyllä voisi mulle mainita asioista mutta ku ei puhu. Olen yrittänyt sanoa ettei siinä kaverillisessa yhteydenpidossa ole mitään pahaa jos vain minäkin tiedän asiasta. Mutta silti asia salataan.

Eli miehelläsi on säpinöitä muualle.

Onkohan miehellä huono itsetunto ja yrittää tällä tavoin pönkittää itseään, hankkimalla haaremia ja loukkaamalla sinun oikeuksiasi reiluun kohteluun seurustelusuhteessa?

Onkohan miehellä huono itsetunto ja yrittää tällä tavoin pönkittää itseään, hankkimalla haaremia ja loukkaamalla sinun oikeuksiasi reiluun kohteluun seurustelusuhteessa?

Ei pahalla mut jos tämä pitää paikkansa niin mä oon eunukki... =) Ei se ainakaan vaikuta mitenkää siltä että olis huono itsetunto.

Voin olla tyhmä ja sinisilmäinen mutta en uskoisi että olis söpinöitä. Tai sit todellakin olen tyhmä... =)

Sitten tuntuu hassulta, miksi loukkaannut. Kaikkea ei kavereiden tai seurustelukumppanin tarvitse kertoa puolisolle. Eli kyllä heillä saa olla omat salaisuutensa.

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Huh huh... :o
Aikamoista vääntöä. Mä kyllä pahoittaisin mieleni kans, vaikken mitään sen kummempaa varmasti epäiliskään. Ei jotenkin mee vaan mun jakeluun, et miks pitää kahvitella ja tapailla puolison ystävää ilman puolisoa!! Tai pitää yhteyttä salaa toiselta!!!
Eikös parisuhteessa kuitenkin olla tilivelvollisia toiselle siinä määrin, et kyllä pitää pystyä kertomaan ketä tapailee ja kenen kanssa on tekemisissä noin yleensä?
En siis oo mikään kyttääjä, et kyyläisin mieheni menoja ja tuloja silmätarkkana, saati sitten et puhelinta tutkisin, mutta kyllä meillä ainakin kerrotaan ihan oma-aloitteisesti kumppanille minne ollaan menossa ja kuka on soitellu yms... :xmas:
Minä taas olen sitä mieltä, että meidän parisuhde ei kaadu siihen, että toisella on omaakin elämää. Kaikkea ei ole pakko jakaa. Mulla on ihan omia mietteitäni, joita en halua jakaa edes mieheni kanssa. Sitten on sellaisia juttuja, mitä jaan ainoastaan parhaan tai muutamien parhaiden kavereitteni kanssa. Tietysti on meidän yhteisiä asioita joista ei muut tiedä.