Mitä mieltä olisitte minusta jos tietäisitte, että...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niki harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niki harmaana

Vieras
Olen ollut naimisissa, petin miestäni viimeisen vuoden ajan monta kertaa. Olimme olleet yhdessä 10vuotta. Minulla vaan se fyysinen rakkaus miestäni kohtaan loppui.
Tapasin netissä naimisissa olevan miehen joka oli tyytymätön elämäänsä, oli ollut jo vuosia. Itse olin jo melkein eronnut tuossa vaiheessa. Aloimme "salasuhteeseen". Miehelle on ennestään yksi lapsi, hänen vaimo odotti toista. Sain tosin tietää tästä vasta myöhemmin.
Vaimo sai tietää meistä ja siitä alkoi kunnon rumba. Mies valitsi minut ja nyt meillä on kaksi omaa lasta ja olemme onnelisia.
Tässä tämä pähkinänkuoressa.

Exvaimoni teki samalla tavalla. Petti kunnes jäi kiinni. Pilasi minun elämäni.
En voi ymmärtää miksi pitää haluta satuttaa toista niin pahasti?

Miksi ei voinut ensin erota? Vai halusiko että minä olen elättäjä ja lisäksi on joitain jänniä panojuttuja muiden miesten kanssa? Että olin jonkinlainen turvaverkko - jos joskus ei saanut baarissa niin sitten könysi multa vonkaamaan? + maksoin laskut ym, ym..

Olen rikki eikä minua enään voi korjata.

Kiitos.

Pahoillani puolestasi "petetty" mutta sulla oli huono mäihä ja juu, olit varmaan hyvä elättäjänä. Kai sen nyt kehtaa tunnustaa, että jotkut naiset älyää hommata "lompakon", hyvän isän ja sitten erikseen rakastajan. :D

AP:ta en voisi pitää kaverina, ystävänä kun erilainen käsitys oikeasta ja väärästä. Mikään rakkaus ei oikeuta toisten, vieraiden ihmisten satuttamiseen. Mutta se on elämää, nykypäivää. Joten hyvä toki, että juurikin 2 petollista saivat toisensa. Ehkä joskus kohtalo antaa takaisin tai osaatte olla loppuikänne yhdessä. Parempi niin ettei enää ulkopuolisia tarvi teidän taholta satuttaa. :)

[QUOTE="vieras";28774797]No en kyllä mitään positiivista. Kaverikseni en sua hyväksyisi, mutta ihan hyvä että kaksi petturia löysi toisensa.[/QUOTE]

Mä nyt kyllä komppaan tätä. Uskon kyllä, että ihmiset voivat tehdä parannuksia, mutta se olisi kyllä tullut aloituksesta ilmi, jos niin olisi käynyt...

Mitäs tykkäät kun muutaman vuoden päästä sun mies tekee uudestaan noin ja sua petetään ja jätetään? Siitä voi jo vähän päätellä miltä muista tuntuu, paitsi että sä ansaitset sen, sun ex-mies ja miehesi ex eivät ansainneet.

Tietystä selkärangattomuudesta kertoo se että ei uskalla, halua tai kykene lopettamaan edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden. Jokainen tietysti vastaa itse tekemisistään ja on vastuussa itsensä lisäksi korkeintaan omalla perheelle. Minulle ette olisi vastuussa joten varsinaisesti minun ei tarvitse myöskään olla mitään mieltä asiasta.

Mieskö ei voi koskaan olla onneton suhteessa, mieskö ei voi koskaan olla naimisissa narsistin kanssa, mieskö ei voi koskaan olla vankina omassa elämässä.
Mun miehellä oli sen avioliitossa kotiintuloajat, jos niistä poikettiin oli kotona vastassa eropaperit. Samalla tehtiin myös selväksi, että lapsia ei nää jos sääntöjä ei noudateta. Miehen piti tehdä töitä töitä töitä töitä, jotta vaimo sai ostaa kivoja asioita. Oma aikaa ei ollut. EI KOSKAAN. Mikään ei riittänyt. Hän oli täys orja. Hän oli valmis vetämään itsensä hirteen jos kaikki jatkuu, ei auttanut sekään uhakaus.
Voi naiset, minä sain itselleni todella henkisesti rikkonaisen miehen jota yritän korjailla.
Nyt ollaan oikeudessa lasten tapaamisissa, kun eihän mies voi saada tavata lapsiaan koska on hullu, kun on vaimonsa jättänyt.
Mies sanoo joka päivä kuinka onnellinen on kun minut kohtasi, sai elämänilon takaisin ja sai perheen jossa kaikkia kohdellan hyvin.

[QUOTE="petetty";28774820]Exvaimoni teki samalla tavalla. Petti kunnes jäi kiinni. Pilasi minun elämäni.

Miksi ei voinut ensin erota? Vai halusiko että minä olen elättäjä ja lisäksi on joitain jänniä panojuttuja muiden miesten kanssa? Että olin jonkinlainen turvaverkko - jos joskus ei saanut baarissa niin sitten könysi multa vonkaamaan? + maksoin laskut ym, ym..

Kiitos.[/QUOTE]

Kyllä sun on otettava vastuu omasta elämästäsi. Turha sitä on vikistä olevansa uhri ja korjaamattomalla tavalla rikki. Kaikesta pääsee yli ja voi selvitä voittajana.

Ja minusta se on aivan turhaa syyttelyä ja uhriutumista, itsesäälissä rypemistä, marttyyriksi heittäytymistä, että tuli petetyksi. Vai väitätkö, että te olitte tosi onnelliset ja unelmapari ja teitte kaikkea parisuhteen hoitamiseksi, mutta yhtäkkiä vaan pam, rouva jäi kiinni pettämisestä. Tuskin!

Oma tarina: Suhteemme alkuaikoina mieheni oli harrastanut seksiä minun kanssani minun olessa sammuksissa. Hän myönsi aisian, annoin anteeksi. Koskaan en voinut kuitenkaan unohtaa mitä hän oli minulle tehnyt. Yritin vuosi tolkulla pääsät asiasta yli mutten vaan päässyt, koin aina miehen kosketuksen vastemieliseksi.
Kerran kännipäissäni annoin toisen miehen "hurmata" minut ja se tuntu hyvältä. Kerroin kyllä miehelle, että olen pettänyt, hän halusi kuitenkin jatkaa eikä suostunut luopumaan minusta. Lopulta vaan lähdin.
Tässä sitä nyt ollaan.
Oletteko vielä sitä mieltä, että toimimme väärin?

[QUOTE="Vieras";28775307]Ei se aina mee niin, että jos kerran pettää niin aina pettää.[/QUOTE]

No ei tietenkään. Jotkut nyt vaan haluaa yksinkertaistaa maailman mustavalkoiseksi. Sävyjä ei ole, vain musta ja valkoinen, oikea ja väärä.

Olen ollut naimisissa, petin miestäni viimeisen vuoden ajan monta kertaa. Olimme olleet yhdessä 10vuotta. Minulla vaan se fyysinen rakkaus miestäni kohtaan loppui.
Tapasin netissä naimisissa olevan miehen joka oli tyytymätön elämäänsä, oli ollut jo vuosia. Itse olin jo melkein eronnut tuossa vaiheessa. Aloimme "salasuhteeseen". Miehelle on ennestään yksi lapsi, hänen vaimo odotti toista. Sain tosin tietää tästä vasta myöhemmin.
Vaimo sai tietää meistä ja siitä alkoi kunnon rumba. Mies valitsi minut ja nyt meillä on kaksi omaa lasta ja olemme onnelisia.
Tässä tämä pähkinänkuoressa.

että olet kamala! minä en voisi viedä keneltäkään lapselta isää,enkä olla osallisena yhdenkään perheen hajoamiseen.

Mitä on fyysinen rakkaus? joskus avioliitossa/parisuhteessa on karikkoja,joista selvitään tahdolla!

[QUOTE="aapee";28775334]Oletteko vielä sitä mieltä, että toimimme väärin?[/QUOTE]

Ketä kohtaan väärin? Minua kohtaan et ainakaan, mutta ehkä miestäsi tai omaa perhettäsi, mutta sitä sinun pitäisi kysyä häneltä tai heiltä. Taustatietojen perusteella ajattelen toimintasi ehkä kostoksi muuten se ei sitä miksikään muuta, ei tee siitä yhtään "selkärangaisempaa" tms.

Sangen huorahtavaa porukkaa täällä palstamammoina, kun tosta vaan noin hyväksytään pettäminen ja miehen taloudellinen hyväksikäyttö. Miehellähän ei täällä palstamammojen mielestä ole kuin velvollisuuksia, oikeudet ovat huonommat kuin perheen lemmikkikoiralla.

Ai niin, mutta niinhän se meni täällä: mies kun pettää, on kusipää ja perheenrikkoja jolta pitäisi ottaa tapaamisoikeudet pois. Nainen kun pettää, se on miehen vika, kun ei pysty vaimoaan tyydyttämään.

Näin palstan ulkopuolisena kyllä ei voi kun ihmetellä ja kiittää onneani, että oma puolisoni kaikesta huolimatta on vielä jokseenkin tasapainoinen.

[QUOTE="petetty";28774820]Exvaimoni teki samalla tavalla. Petti kunnes jäi kiinni. Pilasi minun elämäni.

Kiitos.[/QUOTE]

Ota vastuu itsestäsi äläkä ryve itsesäälissä. Kuinka tuore tapaus? Selviät kyllä kun aikaa kuluu.

Kiitos.[/QUOTE]

Tuollaisia naisia riittää, harmi kyllä. Ole onnellinen siitä, että nyt se on ohi, ei hän ollut arvoisesi.

Rikkinäiseksi se kyllä tekee, enkä itsekään tiedä olisinko sittenkin ihan yksikseni jatkossakin (loppuelämä?) eli aika vaikea avata itseään toiselle ja luottaa kaiken jälkeen.

Tietystä selkärangattomuudesta kertoo se että ei uskalla, halua tai kykene lopettamaan edellistä suhdetta ennen kuin aloittaa uuden. Jokainen tietysti vastaa itse tekemisistään ja on vastuussa itsensä lisäksi korkeintaan omalla perheelle. Minulle ette olisi vastuussa joten varsinaisesti minun ei tarvitse myöskään olla mitään mieltä asiasta.

No tätä samaa mieltä.
Mutta ei ole minun asia, vaan teidän.

Yhtä juttua kyllä aina tällaisissa tapauksissa mietin. Miten pystytte luottamaan toisiinne? Kun olette yhdessä pettäneet eksiänne...?

Yhteistyössä