Mitä mieltä olisitte..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
jos naapurinne tulisi sanomaan kesken siivouksen että anteeksi mutta teidän kannattaa ostaa uusi hiljaisempi imuri kun kuuluu naapuriin asti se ääni?? :laugh: Näin kävi mun siskolle äsken ja ihan raivona soitti mulle että mahtavaa mitä naapurita heillä on :headwall:

Sanoisin, että heti kun antaa rahat siihen. Voi tuoda kun haluaa. Voipa vielä lähteä yhdessä minun kanssani ostamaan sitä, että varmasti löytyy hälle mieluinen imuri. :D :D Hih, vähän kyllä naurattaa siskosi puolesta.

meijen seinänaapuri on sanonu että teijen imuri ujeltaa kivasti.ehkä kuuluu naapuriin sellanen kiva ujellus,mut tääl kotona se on ihan hemmetin raivostuttava vinkuna.onneks naapurit on tuttuja eikä haittaa vaik sanotaan asioista kun asioista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
jos naapurinne tulisi sanomaan kesken siivouksen että anteeksi mutta teidän kannattaa ostaa uusi hiljaisempi imuri kun kuuluu naapuriin asti se ääni?? :laugh: Näin kävi mun siskolle äsken ja ihan raivona soitti mulle että mahtavaa mitä naapurita heillä on :headwall:

Nyt on muuten pyhäpäivä eli ilmeisesti siskosi siivouspäivä saattoi ottaa päähän naapuria, joka ei pyhisin siivoa.

Yhteistyössä