V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En oo aiemmin kuullu kumpaakaan nimeä, mutts tykästyin heti. Elja Maaria ja Nona Juulia?
Elja on pojan nimi.
Samaa mieltä. Valtaosa sanoo nonaa noonaksi (mikä sekin vaikuttaa väkisinväännetyltä keksinnöltä). Ja tosiaan tulee mieleen "nana"-mummo.Nona on jotenkin mitäänsanomaton nimi, lähinnä tulee joku ulkomaalainen mummo nimitys.
Elja taas kuulostaa joltain ällötykseltä tai oksennukselta.
Tiedetään.Ettekö tosiaan tiedä, että Elja on vanha Suomalainen miehen nimi? Nona tuli siitä kun mies halusi nimeksi Noonan ja minä Monan. Meille ihan uusi nimi, johon molemmat ihastuttiin heti. Kertokaa lisää mielipiteitä ja ehdotuksia toisiksi nimiksi, kiitos. Ap
Samaa mieltä. Valtaosa sanoo nonaa noonaksi (mikä sekin vaikuttaa väkisinväännetyltä keksinnöltä). Ja tosiaan tulee mieleen "nana"-mummo.
Ja joo, elja kuulostaa vähän joltain limaiselta, en tiedä miksi.
Olen aivan samaa mieltä. Olisin itsekin voinut kirjoittaa tuon saman tekstin.En tykkää. Onko ne edes tytön vai pojan nimiä?
En yleensäkään tykkää keksityistä nimistä. Enkä myöskään sukupuolettomuushössötyksestä, siinä luodaan lapselle turhaa stressiä kun ei anneta selkeää suuntaa (eihän lapselta myöskään kysytä haluatko lounaaksi keittoa vai suklaapatukan).
Mun mielestä Elja voi myös olla tytön nimi. Ne on näitä jotka toimii molemmin päin.
Elja, Eljas, Elia, Elias? Niinkö?Ettekö tosiaan tiedä, että Elja on vanha Suomalainen miehen nimi? Nona tuli siitä kun mies halusi nimeksi Noonan ja minä Monan. Meille ihan uusi nimi, johon molemmat ihastuttiin heti. Kertokaa lisää mielipiteitä ja ehdotuksia toisiksi nimiksi, kiitos. Ap
Elja on aivan kamala. En osaa mieltää pojan nimeksi mitään nimeä, joka päättyy a-kirjaimeen. Sorry, ulkomaalaisvaikutteita.
Nona ja Noona on ihan eri nimet. Me lausutaan niinkuin kirjoitetaan eli Nona. Onhan niitä Suomessaki sellaisia jotka jotka kirjottaa eri tavalla kuin kirjoitetaan. Pitäs olla laki, että Suomessa nimet on lausuttava kirjoitettava niinkuin ne kirjoitetaan. Jos jompi kumpi tai molemmat vanhemmat ei oo Suomalaisia niin siinä tapauksessa saisi kirjoittaa eri tavalla kuin lausutaan. Ap
Niin, mutta päättyvät a-kirjaimeen. Ei menisi meillä läpi nuo nimet.Jos ei aahan loppuva nimi ole poikamainen niin mites sitten nää?
Pekka, Jaska, Jorma, Pena, Mika/Miika, Esa, Iikka, Ilkka, Juha, Jukka, Tuukka, Vesa, Visa, Konsta. Ja tossa vaan ne yleiset miesten nimet jotka loppuvat kirjaimeen A.
Aika arkisia, niin arkisia ettei sitä edes tajua.
Elja ois kerrassaan ihana pikkumiehelle!
Nona taas. Onko se tytön nimin?
Nona tytölle ja Noona pojalle voisi toimia jos ois kaksoset.