Mitä mieltä ootte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis suoraan sanottuna voin sanoo et mua ärsyttää mun kaveri.
Se jäi just kotihoidontuelle lapsensa kanssa, on siis yh.
Se ei joudu maksamaan ku vuokran ite, ja parit laskut, muuten sen vanhemmat makso sille ajokortin ja AUTON, ja vanhemmat maksaa kaikki vakuutusmaksut.
Aina ne heittää sille ainaki pari kymppii ku ne näkee.
Siis ja tää kaveri on 21v.
Ja tää lapsenlapsihan varsinki lellitään pilalle....

Ok, ehkä ne säälii mun kaveria ku se on eronnu miehestänsä...
Mut ärsyttää vaan ku elää tollee vanhempiensa siivellä!!
Ees mulla ja mun miehellä ei oo niin paljoo kaikkee ku sillä.
Vaikka käydään töissä!!

Olet kateellinen etkä osaa olla iloinen kaverisi puolesta? Ihanat vanhemmat hänellä. Ei kai se sinulta ole mitenkään pois, jos hänen vanhempansa häntä auttavat?

Mutta eihän se sinulta ole pois?? Vaikka kaverillasi ei oliskaan mitään noista asioista niin ei teillä silti olisi sen enempää. Jos et osaa olla onnellinen ystäväsi rahallisesti helpon elämän puolesta, niin ehkä teidän ystävyydessä on jotain vikaa. En minä ainakaan osaa olla ystävilleni kateellinen vaikka heillä olisi mitä tahansa. Ärsyttävien ihmisten helppo elämä saattaa joskus ahdistaa :D

En mä raivoa, ja en nyt voi sanoa olevani kateellinen.
Ihmetyttää vaan, joo kiva jos vanhemmat joskus auttaa, mut jos on äiti ihminen ja muutenki pyöräyttäny lapsensa maailmaan, eikö siitä pitäs ite huolehtia?!

Mitä jos vanhemmat kuolee? Mitä sitte? Ei ookkaan enää rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
haloo ne heittää sille pari kymppiä... sehän on aika vähän.

Siis laittaa kyllä tilille isojakin summia.
Tarkotin vaan että aina saa jotain kun menee käymään.
Miten tää ikinä oppii pärjäämään ite ku ei tarvi ku tekstari laittaa et laita sata euroo, niin isihän laittaa mukisematta!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmetyttää vaan, joo kiva jos vanhemmat joskus auttaa, mut jos on äiti ihminen ja muutenki pyöräyttäny lapsensa maailmaan, eikö siitä pitäs ite huolehtia?!

PERINTÖ

:D :D :D :D

Kateelinen olet. Sun kannattaa, vaan hankkia parempi tuloinen työ tai mies, kun sua ei ole siunattu anteliailla vanhemmilla jotka haluais helpottaa sun elämää.
Moni nainenhan on vaan kotihoidon tuella, eikä itse maksa mitään, kun mies maksaa. Onko sun mielestä se väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja w:
Kateelinen olet. Sun kannattaa, vaan hankkia parempi tuloinen työ tai mies, kun sua ei ole siunattu anteliailla vanhemmilla jotka haluais helpottaa sun elämää.
Moni nainenhan on vaan kotihoidon tuella, eikä itse maksa mitään, kun mies maksaa. Onko sun mielestä se väärin?

No ei ole, jos mies maksaa.
Mut nää on aikuisen naisen vanhemmat. Tytär ajelee hienommalla autolla ku vanhemmat itse.. Jes. Sori jos se on musta väärin.
Tuntuu että nää vanhemmat on liian hyväuskosia :/

No todellakin olet kateelinen!Tuskin ystäväsi pakottaa vanhempiaan auttamaan.Ihmeellistä,kun viitsit toisen raha-asioita murehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja w:

No ei ole, jos mies maksaa.
Mut nää on aikuisen naisen vanhemmat. Tytär ajelee hienommalla autolla ku vanhemmat itse.. Jes. Sori jos se on musta väärin.
Tuntuu että nää vanhemmat on liian hyväuskosia :/

toisille ne lapset on ikuisesti lapsia joitas tuetaan vähän joka osa-alueella elämässä. sääli sua jos et sitä tajua.

Yhteistyössä