Muoks, lähti ilmeisesti liian aikaisin.
Tsemppiä loppurutistukseen
@Mollama ja
@Karhurouvanen ! Ja tsemppiä kaikille muillekin olen onnellinen etten ole enää raskaana tässä helteessä.
Meidän neiti on jo 10 viikkoa, kasvaa (



) ja kehittyy hurjaa vauhtia. Hän on maailman ihanin.

Tuntuu, että aika menee pikakelauksessa ja yritän parhaani mukaan pysähtyä ja nauttia. Siis mitä, mulla on ihana, hauska, kekseliäs ja taitava 3,5v ja maailman suloisin vauva, joka kaiken lisäksi on tyytyväinen tyyppi ja paljon kontaktissa; jaksaa katsoa, hymyillä ja jutella meille todella paljon. Ja on vielä kesä ja ja ja



Sydän pakahtuu ja uusi vauvakuume nousee.
Tekisi mieli päästä treenaamaan kunnolla, muuten en kaipaa mitään (ja treenata kovaa ehtii myöhemminkin!)