Mitä mieltä..sukupuolitautien testaamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireileva

Vieras
Elikkä kävin mahdollisesta tartuntahetkestä 1.5viikon päästä klamydia sekä tippuritestissä,joka otettiin virtsasta. Oli negatiivisia.

Kolmen kuukauden kuluttua kävin sukupuolitautien polilla testauttamassa samta taudit 8toki myös hiv,kuppa), otettiin MENKKOJEN aikana kohdunkaulasta pumpulipuikolla. Oli negatiivisia.

Voinkohan jo luottaa tuloksiin?

Minulla siis runsasta valkovuotoa. Nyt hieman kutinaakin (jos ei johu sheivailusta,joskin en edes paljoa ajellut), ja ajoittain virtsaamisvaikeuksia-->pissa ei meinaa tulla,ja kun tulee,niin heikolla paineella.

Olen käynyt otattamassa hiiva ym tulehdustestit,ja nekin olivat negoja. Samaten plv.

Eli mitä mieltä,onko sukupuolitautitestit olleet luotettavia tässä tapauksessa?

soita ja kysy sieltä, missä 3kk jälkeen kävit. mun käsittääkseni voit luottaa ja kyllä ne olis käskenyt uudestaan, jos kerroit mahd. tartunta-ajan ja olis ollut liian lyhyt aika.

Oireita läytää kyllä, kun oikein asiaa miettii, joten koitahan rauhoittua ja mielestäni oireet kuulostais ehkä enemmän hiiva- tai virtsatulehdukselta, nekin kantsii varmistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vissiin voit:
soita ja kysy sieltä, missä 3kk jälkeen kävit. mun käsittääkseni voit luottaa ja kyllä ne olis käskenyt uudestaan, jos kerroit mahd. tartunta-ajan ja olis ollut liian lyhyt aika.

Oireita läytää kyllä, kun oikein asiaa miettii, joten koitahan rauhoittua ja mielestäni oireet kuulostais ehkä enemmän hiiva- tai virtsatulehdukselta, nekin kantsii varmistaa.

se siin onki,et mult on otettu kaikki edellämainitut testit... Ja kutina on alkanut vasta pari päivää sitten. Olen myöskin soittanut sukupuolitautien polille,ja kysynyt että uskallanko luottaa,koska näytteet otettiin menkkojen aikana emättimestäni...Mutta tämä asia vaivaa,koska mietityttää oikeesti että eivätkö menkat oikeesti vaikuta tuloksiin? ja tamppoonikin oli samana aamuna sisälläni..