Mitä mieltä tällaisesta (exän nyxä)?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Tyttö siis isällään joka toinen viikonloppu.
Nyksä jaksaa joka kerta muistuttaa tytölle, että sun ei oo pakko tulla tänne, jos et halua. Tottakai tyttö haluaa isänsä nähdä.
Perjantaisin sopii, että vien tytön siinä kahdeksalta illalla, yhdeksältä panevat jo nukkumaan. Sunnuntaina kysellään jo ennen puoltapäivää, että joko vois tuoda kotiin, kun on menoa (esim. kauppareissu tai kyläily ovat tällaisia).
Voi tuntia ennen sovittua vientiä ilmoittaa, että heille ei tänään käy, että tyttö tulee. Ei mitään väliä, vaikka mulla olis sovittu meno. Jos heillä on nuhaa tai vaikka vatsa kipeä, niin ei voi tulla.
Jatkuvaa manipulointia ja tytön mielen myrkyttämistä.
Mitään isä ei saa tehdä tytön kanssa kahdestaan, heidän muut lapset pitää ottaa mukaan, mikä rajoittaa aika paljon, nuorin vasta vuoden.
Viimeksi ilmoitti, että tytön tekemä isänpäivälahja ei mahdu heillä mihinkään. Turha tuoda. Kun kuuli, että se on tytön koulussa askartelema talo, noin 30x30x30cm.
Nyt kun exällä on lomautukset, niin ilmoitti, että maksavat elarit joskus, kun pystyvät.
Mua ärsyttää aivan suunnattomasti. Olin ennen exän kanssa hyvissä väleissä pitkään eron jälkeen. Kaikki sujui hienosti, kaikki olivat tyytyväisiä.
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O :(

Alkuperäinen kirjoittaja melli:
kyllä mä sinuna olisin ennemmin raivona exälles jos on noin munaton mies. otahan äijä puhutteluun.

vaikea sille on puhua, kun ei se saa mulle edes moikata. jos soitan sille, niin hetken päästä tulee tekstiviesti sen muijalta, että mitä asiaa?

Ihme porukkaa. Mä en tajua miten se exä, jonka mä luulin tuntevani, on seonnut noin totaalisesti. Surullista ja säälittävää.

:o :o :o

Ei oo totta?!?!?! Mistä tommosia ämmiä siis oikein tulee!?!?!? Sanot silel akalle että ei kuulu sulle, vanhemmat puhuu lapsestaan. Ja meet vaikka niitten oven taakse selvittään asian.. hitto, tommoset lehmät pilaa meidän naisten maineen |O

kyllä mä sinuna olisin ennemmin raivona exälles jos on noin munaton mies. otahan äijä puhutteluun.

Peesi. Kunnon mies (isä) ei anna nyksänsä pompottaa tuolla tavalla.

Mulla on kans uusperhe, mutta tollaisia ongelmia ei ole ollut. Tai olen itse se miehen nyksä, eikä tulisi mieleenkään estää isää tapaamasta poikaansa tai muuten sohlata siinä välissä. Muutenkin meille saa tulla silloin kun tarvis on, kaikki aikuiset tässä perhekuviossa joustaa tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

vaikea sille on puhua, kun ei se saa mulle edes moikata. jos soitan sille, niin hetken päästä tulee tekstiviesti sen muijalta, että mitä asiaa?

Ihme porukkaa. Mä en tajua miten se exä, jonka mä luulin tuntevani, on seonnut noin totaalisesti. Surullista ja säälittävää.
Rumasti sanottuna se on pillu joka äijiltä pään sekottaa.Kaikki tehdään niinkuin nyxä haluaa viis veisaamatta omista lapsista tippaakaan.Sitä jopa jotkut leikkii lapsensa hengellä ja terveydellä että nyxä pysyy tyytyväisenä.

:hug:

Melko paskamainen tilanne. Etkai sinä muuta voi kun yrittää puhua sille exälle.
mikään laki kun ei valitettavasti pakota etää noudattamaan tapaamisia tai edes tapaamaan lastaan.
Minä oon aika vittumainen ihminen ja tuossa tilanteessa ilmottaisin exälle että voi hakea lapsen seuraavan kerran tapaamiseen sitten kun on oikeasti kiinnostunut lapsestaan ja halukas noudattamaan tapaamisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
:o :o :o

Ei oo totta?!?!?! Mistä tommosia ämmiä siis oikein tulee!?!?!? Sanot silel akalle että ei kuulu sulle, vanhemmat puhuu lapsestaan. Ja meet vaikka niitten oven taakse selvittään asian.. hitto, tommoset lehmät pilaa meidän naisten maineen |O

en mä tajuu.. ollaan tunnettu jo sillon, ku olin exän kans viel yhdessä. oli mun pikkusiskon kanssa samassa porukassa, sellanen pikku pissis. :whistle:
sillon oltiin niin iloisia ja nuoltiin persettä. nyt kun ollaan saatu itteään 10vuotta vanhempi äijä naimisiin, niin pitäähän se idyllin pilaaja eliminoida. eli "entinen" lapsi.
tuntuu, että se ei kyllä ymmärrä, jos sille jotain sanoo. se on semmonen krisse salminen, muttei kyllä hauska.

tyttöraukka :(

mie tiiän tapauksen jossa mies ja nainen erosivat (nainen siis haki avioeroa) heillä kaksi lasta. lapset jäi äidille joka meni aika nopeasti uusiin naimisiin. mies eli yksin kunnes tapasi eronneen naisen jolla myös kaksi lasta. muuttivat yhteen. ostivat talon. menivät naimisiin. tämä miehen ex-vaimo on niin vittumainen että se on sanellut tapaamissopimukseen kellonajat jolloin isän tulee tehdä lasten kanssa tiettyjä juttuja ja kun lapset tulevat isälleen, ei isän "uusi perhe" saa olla kotona. eli isän uusi vaimo ja tämän kaksi lasta pitäis häipyä silloin vaikka vittuun (oli siis tämän ihanan ex-vaimon kaunis toteamus).

kyseessä on kasvatusalan ammattilainen, opettaja, joka tekee tällä hetkellä tohtorin väitöskirjaa... ei ihan heti uskois kun käytös on ala-arvosta....

Alkuperäinen kirjoittaja N85:
Nyt kun exällä on lomautukset, niin ilmoitti, että maksavat elarit joskus, kun pystyvät.

Tuosta asiasta ota ainakin yhteyttä johonkin, jos jättää maksamatta...

otat yhteyttä kelaan. haet tuet sieltä. niin yksinkertaista. exä maksakoon sinne sitten jos ei edes yritä sovitella.

ja mikä helvetti se nyksä on siun kanssa noita asioita selvittämään? eikö se exäs osaa vai onko sillä puhekyky menny?

Ja taas pääsee exät purkamaan joukolla mieltään. Miksihän nämä ex-vaimot tuppaavat usein käyttäytymään uudessa suhteessaan juuri niin omalla kohdallaan, kuin ne täällä tuomitsevat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja taas pääsee exät purkamaan joukolla mieltään. Miksihän nämä ex-vaimot tuppaavat usein käyttäytymään uudessa suhteessaan juuri niin omalla kohdallaan, kuin ne täällä tuomitsevat.

Olen myös nyxä,koskaan en ole puuttunut miehen tapaamisiin lastensa kanssa tai mihinkään muuhunkaan.Kuuntelen sujuvasti,teen ruokaa,vietän aikaa ja annan neuvoja jos niitä pyydetään.Aina joustan jos on tarvis.
Kaksi vuotta eikä asian suhteen ole ollut mitään ongelmia sinne suuntaan.Päinvastoin,ollaan miehen exän kanssa hyvissä väleissä ja käyn siellä esim. kahvilla ja aina on tultu juttuun.Jos mulle osataan käyttäytyä mä myös osaan.Samoin ei toimi asiat mun exäni ja sen nyxän kanssa.Aina ei voi voittaa.

Yhteistyössä