mitä mieltä tälläisestä exästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupalipau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piupalipau

Vieras
kun erosimme uhkasi tappaa minut.

vielä pari vuoden jälkeen soittelee esim.. meen vanhalle äidille ja selittää juttuja et mun nykynen mies on varastanut sen auton ym.. ja saa meidän äidin ihan sekaisin. tietää sen ja tekee sen tahallaan.

muutama päivä sitten ovellamme seisoi tuntematonn mies. kertoi et oli jutellu mun kanssa chätissä ja tuli harrastaa mun kanssa nyt sitä seksia ku oli sovittu

taas exä asialla. Hei hankkis elämän, me ollan erottu kaks-kolme vuotta sitten ja sillä on yli vuoden ollu uus muija. tosi kiva kun jakelee mun numeroita, osotteita ym tietoja musta netissä.. mistä mä tiedän kuka hullu meen ovee seuraavaksi kolkuttaa..

ilmeisesti se on epätoivoisen katkeroitunut ja sairas.. sen kannattais hakea apua pakkomielteeseensä suhun ja sun kannattais hankkia jonkun näkönen lähestymiskielto et se ei vois ottaa yhteyttä suhun eikä sun lähipiiriis.

sanottuna tein ilmoituksen vähän aikaa sitten.. mua ei edes kuulusteltu.. entiedä et onko sitä kuulutu. lappu tuli vaan kotiin et näyttöä ei ollut tarpeeksi.. huoh.. oon epätoivonen ja pelkään lapseni puolesta.. et mitä se seuraavaksi keksii

niin no.. Suomi tunnetusti on oikeusvaltio ja apua saa vasta sit ko joku melkei tapetaan.. Poliisien voimavaratkin ko on nii rajalliset.. Sairaat saa olla vapaalla niin kauan ku ne murhaa jonkun ja sit voivotellaan vain et voi voi, miksi näin kävi.

en sentään usko että mua ihan tappaa.. mutta erittäin kiva jos täällä alkaa jotkin känniääliöt olemaan oven takana vinkumassa seksiä ja niistä ei sitten tiedä et mitä ne tekee jos sanon vaan et sori väärä osote..

no enhän mä toki tarkoittanutkaan et sua tappais mut koha yleisesti tokaisin et apua ei iha pienis "häirintä"jutuis saa.. Mut ookko varma et ei vois kyetä tappaan jota kuta jos kerran suakin uhkas ko lähdit? ja ku noin kauan toi sen pakkomielle sun kiusaamisees on jatkunu..

Mun exä kanssa uhkaili kun erottiin juurikin tappaa minut yms.Kävi kännissä auton kanssa pihassa ovea hakkaamassa jne. Ja sitten alkoi levitä mielenkiintoisia juttuja, ja vuosia niitä sai kuulla... Ja kävipä tuo kerran mun päällekkin paikallisessa, en vaan tajunnut silloin tehdä siitä juttua... Näistä tulee pian kymmenen vuotta, edelleen jos nähdään esim. baarissa tulee aukomaan päätään. Ja hänellä on viisivuotias lapsi ja vaimo. Jotkut ne ei koskaan pääse yli, joten ota järeät keinot käyttöön vaan. Poliisille, ehdottomasti.

on kyllä sekopää.. juo aika paljon.. on mua lyönyt pari kertaa.. tosin meen suhde nyt oli mikä oli.. en voi itseänikään puolustella.. (petin sitä joskus) tosin niin sekin MELKEIN mua.. joopajoo.. voi olla pitkiäkin taukoja kun on hiljasta sit taas ottaa yhteyttä ja se jatkuu hetken.. ja taas loppuu.. pahemmaksi on vaan mennyt..

Yhteistyössä