Mitä mieltä tällaisesta käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaahan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaahan

Vieras
Yksi facebook-kaverini haukkuu statuksissaan eksäänsä ja lastensa isää, jonka kanssa on yhteishuoltajuus. Musta tämä on todella vaivaannuttavaa, enkä vastaa näihin mitään. Teettekö/tekisittekö itse noin, ja jos niin miksi? Mitä hän olettaa ihmisten siihen kommentoivan? Ja siis tämä eksä ei ole tietääkseni mikään hirviö, ihan mukava ihminen. Varmasti oli molemmissa syytä eroon.

Eroaminen on silti usein tosi kipeetä ja vaikeeta vaikkei siihen liittyisi mitään "kauheuksia". Kurjaa tuo fb:ssä kirjottaminen on tietty siinä tilanteessa jos siellä kaveripiiri miehen kanssa vielä sama.

Todella noloa käytöstä kaveriltasi. Kommentoiko joku noihin päivityksiin sitten jotain?

Jaa, ei tuo nyt musta hirveän noloa ole vaan sinänsä ihan ymmärrettävää. Mä niin inhoan tätä suomalaista tunnevammasuutta että mitään ei voi kertoa avoimesti tai näyttää tunteita. Tai että jos erehdyt juttelemaan tuntemattomalle niin jo ihmetellään onko lääkitys kunnossa! Vittu mitä metsäläisiä me ollaan... tosin ehkä me ollaan vihdoin huomaamassa että tunteet ja puhuminen on normaalia eikä päinvastoin...vähän of topic mutta oli pakko avautua, oli sitten noloa tai ei!

[QUOTE="vieras";26190546]Jaa, ei tuo nyt musta hirveän noloa ole vaan sinänsä ihan ymmärrettävää. Mä niin inhoan tätä suomalaista tunnevammasuutta että mitään ei voi kertoa avoimesti tai näyttää tunteita. Tai että jos erehdyt juttelemaan tuntemattomalle niin jo ihmetellään onko lääkitys kunnossa! Vittu mitä metsäläisiä me ollaan... tosin ehkä me ollaan vihdoin huomaamassa että tunteet ja puhuminen on normaalia eikä päinvastoin...vähän of topic mutta oli pakko avautua, oli sitten noloa tai ei![/QUOTE]

Mun mielestä on TODELLA noloa haukkua nimeltä jotakin ihmistä julkisesti sosiaalisessa mediassa. Jos on pakko avautua, niin avautukoon sitten omasta olostaan "Mulla on nyt tosi paska fiilis" tms., mutta ei todellakaan mitään "Matti on sit sellanen kusipäämulkkkuällöpällöexä!!"!#". Se on noloa ja asiatonta.

Niissä kommenteissa on mun mielestä kyse katkerasta eksän panettelusta eikä mistään tunteiden avoimesta näyttämisestä. Eri asia, jos sanois vaikka jotain, että surettaa tämä tilanne tms.

Mun yhdellä kaverilla on myös meneillään ero, asuvat jopa vielä yhdessä. Se statuksissa parjaaminen on ihan järkyttävää. Haukkuu miestä jatkuvasti, eikä miehellä ole mitään puolustautumismahdollisuutta. Ja levittelee tosi yksityiskohtaisesti asioita.

Yhteistyössä