Mitä mieltä tälläisestä meiningistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Noin vuosi sitten raskaana ollessani kävimme miesystäväni kanssa vanhempieni luona vierailulla. Kylässä oli myös minua viitisen vuotta vanhempi siskoni. Saunassa käytyään siskoni ei pukenut päälleen muuta kuin tiukan topin ja mustat pitsiset alushousut. Siinä hän sitten rillutteli muina miehinä tissit läpinäkyen ja pakarat vilkkuen oikein kotoisasti. Muistan äitini katsoneen siskoani paheksuvasti, ja tuntui aivan kuin äitini olisi ollut minun puolestani hieman pahoillaan, sillä kaikkihan tietävät että raskaana ollessa aina välttämättä tunne itseään kauniiksi tahi seksikkääksi. Pois lähtiessämme myös mieheni ihmetteli siskoni käytöstä ja sanoi tunteneen olonsa kiusaantuneeksi. Eli kysymys kuuluukin, oliko teidän mielestänne siskoni käytös hyväksyttävää/aikuismaista? Mistä moinen käytös saattaa johtua? Eikä ole ensimmäinen kerta kun on "liehitellyt" minun miehiäni.

Mitä jos miehesi ei olisi ollut paikalla tai sinä. Olisiko hän kulkenut vastaavanlaisissa vaatteissa. Ajan takaa sitä, että onko hän luonnostaan sellainen, joka kulkee saunan jälkeen vähissä vaatteissa aina, vai tapahtuuko tuollaista vain silloin, kun paikalla voisi olla mahdollinen ihastelija.

mun miehen parhaan kaverin vaimo on kans tuollainen...minä olin viimesilläni raskaana ja mies oli siellä kaverin luona saunassa, saunan jälkeen vaimo oli ihan avoimesti "esitelly" uudet osatamansa alusvaatteet...ja viettäny loppuillan ne päällä...sen mies ei ollu sanonu asiaan mitään!!

Kyllä tuli paha mieli, kun mun mies kotin tullessaan kertoi ton jutun, sen mielestä todella ällöä käytöstä, mutta kukapa mies ei haluais katella hyväkroppaista naista pikkuruisissa vaatteissa, varsinkin kun oma vaimo muistuttaa valasta...

Mutta, siis vastaus ap:n kysymykseen: ei ole mun mielestä fiksua käytöstä todellakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siskos teki ittestään naurettavan, mutta mitäs vuoden vanhaa sattumusta enää muistelemaan? ;)

Ihan vaan nyt tuli asia mieleen kun siskoni on raskaana ja synnyttää hetkenä minä hyvänsä. Tällä hetkellä hän ei varmaan tunne itseään kovinkaan hehkeäksi. Äh, putkahti vaan mieleen jostain.

Siskos teki ittestään naurettavan, mutta mitäs vuoden vanhaa sattumusta enää muistelemaan? ;)

Ihan vaan nyt tuli asia mieleen kun siskoni on raskaana ja synnyttää hetkenä minä hyvänsä. Tällä hetkellä hän ei varmaan tunne itseään kovinkaan hehkeäksi. Äh, putkahti vaan mieleen jostain.

No nythän sulla on hyvä sauma kostaa ja mennä keikistelemään.

No ei vaineskaan, ei tarvi alentua samalle tasolle.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Mitä jos miehesi ei olisi ollut paikalla tai sinä. Olisiko hän kulkenut vastaavanlaisissa vaatteissa. Ajan takaa sitä, että onko hän luonnostaan sellainen, joka kulkee saunan jälkeen vähissä vaatteissa aina, vai tapahtuuko tuollaista vain silloin, kun paikalla voisi olla mahdollinen ihastelija.

No kai se sisko on luonnostaan sellainen. Mutta minusta se on vaan hieman omituista, jotain häpyä pitäis kai olla, minusta. Kerran se meni istumaan alushoususillaan haarat auki miun miesystävää vastapäätä. Onko tuo nyt sitte soveliasta? Vai olenko minä sittenki vaa kateellinen vanha kääkkä?

Kai sitä nyt ihminen saa saunan jälkeen kulkea kevyesti pukeutuneena, jos siskosi mielestä tuollainen pukeutuminen on ok niin olkoon sitten. Ja sitä paitsi,
mulle on ainakin ihan sama minkälaisiissa vaatteissa naiset mun mieheni ympärillä kekkaloi. Se on sitä luottamusta (ja ei en ole mikään 50kg painava seksipommi)

asiaa sivuten.mua ainakin häiritsee kun mun mies käy kotonaan saunomassa niin kaikkien edessä siellä juoksee alasti,viimeksikin siellä oli kaikki naapurit kotosalla + vieraita(siis ulkosauna ja matkaa talolle)..ärsyttää kun enhän mäkään näytä paikkojani kaikille.
ja oli toi mun mielestä aika tökeröä,mitähän liikkui päässä siskollasi,

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Kai sitä nyt ihminen saa saunan jälkeen kulkea kevyesti pukeutuneena, jos siskosi mielestä tuollainen pukeutuminen on ok niin olkoon sitten. Ja sitä paitsi,
mulle on ainakin ihan sama minkälaisiissa vaatteissa naiset mun mieheni ympärillä kekkaloi. Se on sitä luottamusta (ja ei en ole mikään 50kg painava seksipommi)

Hienoa, tuli erilaistakin mielipidettä. Mutta miun mielstä vois ottaa muitakin huomioon. Vai onko se ihan sama jos kulkee vaikka alasti, ja jos toiset siitä vaivaantuu, se on niitten vika?

Jos olisi ollut minun siskoni kyseessä. olisin varmasti sanonut, että: "Et sitten ajatellut päällesi laittaa...?" Tai jotain... Aika naurettavaa käytöstä siskoltasi minusta. Vaikka olisi itse tottunutkin kuljeskelemaan tuollaisissa kamppeissa saunan jälkeen niin se ei katso sitä, että samalla tavalla tehdään, kun on vieraita. Noloa. :ashamed:

Mulla on kaveri joka pomppii aina meillä ollessaan illalla ja aamulla toppi ja alkkarit jalassa, hän on välillä meillä yökylässä kun asuu kauempana. Kyllä muakin vähän pistää vihaksi mutta tiedän hänen olevan joka paikassa yhtä "vapaasti" kuin kotonaan niin en viitsi siitä mainita.

kulkee aina ALASTI! Ei haittaa vaik joskus oltiin saunaillas ja terassi oli täynnä ukkoja, tää kulki uimaan ja saunaan alasti, jäi jopa juttelemaan siihen, vailla rihman kiertämää! Kyllä tunsin myötähäpeää kun siinä keikisteli! Edelleenkin aina miesporukassa istuu álasti saunassa. Ja sama anoppilassa ollessa, ei haittaa vaik appiukko heiluis laiturilla. En tiedä oonko outo, mut ei mun ukkonikaan katselis mun keikkumista hyvällä!

Kaverini sisko sattuu olemaan sairaaloisen huomionkipeä tapaus, hän kulki ystäväni luona lapsenlikkana ja häpeilemättä kirmaili pelkät stringit ja pienen pienet tissiliivit yllään, siis talon isännän näkösillä. Neidillä on myöhemmin todettu *häikkää* päässä, eli se selittänee paljon. Tän systerin heruttelut tosin tuotti tulosta, kaverin ukko kun käynyt n*ssimassa kyseistä ritsaa salaa useaan otteeseen :/ Sitten kun parinkunnalla tuli ero ja ystäväni muutti erilleen, loppui hänen siskollaankin kummasti kiinnostus lastenhoitoon. Niin et miks?
Mä olen sitä mieltä et ap:n sisko taitaa olla kans huomionkipeä tapaus, oksettavaa.

Ei todellakaan asiallista! :o Perheenjäsenten kesken voidaan olla nakkisillaan, mutta jos vieraita on käymässä niin vaatteet päälle, hyvää päivää!! :o Saunominen on sitten ihan eri juttu. Ei sekasaunassa ole mitään hävettävää, peseytymäänhän sinne mennään, eikä kyttäämään toisten kroppaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamu:
Mä olen sitä mieltä et ap:n sisko taitaa olla kans huomionkipeä tapaus, oksettavaa.

Joo siis sisko on aina ollu hirveen huomionkipeä miesten suhteen, haluaa miehiltä huomiota, olipa ne sitten toisten miehiä tai ketä vaan. Olen tyypiltäni kovin pohdiskeleva ja psykologisoiva ihminen, ja mietinkin, että mistä tälläinen käytös mahtaa johtua? Siis että kaipaa huomiota etenkin miehiltä? Liittyykö se jotenkin isä-suhteeseen vai mihin? tietääkö kukaan?

Siskosi on täydellinen ääliö ilman minkäänlaisia käytöstapoja. Mistä kummasta tollasia sikiää??? Ja sinulle mimoniandra sanoisin, että sekasaunassa kyllä kytätään toisten kroppaa ja todella silmä kovana. Tämä on päivän selvä juttu. En saa päähäni, MIKSI pitäis edes sekasaunaan mennä. Itse saunon yksikseni. Jossain sentään saatava oma rauha.

onhan se vaikka kuinka tykkäis liikkua vähis vaatteis ni kohteliasta erityisesti miestäsi kohtaan ollut pukea hieman lisää.. et jos oisitte akka porukalla ollu ni mikäs siin... mut ittensä mun mielest nolas joten anna olla. jos aikuinen ei osaa olla vieraiden aikana niin ei sit osaa ja tosiaan ittensä vaan nolaa. koska eihän se ole aikuismaista, vaan oikeasti lapsellista.

Yhteistyössä